31 januari - tisdag 💕

 
HÀr blir det tre bilder som sammanfattar min dag. Det Àr nÀmligen sÄ att min fina kusin Cassandra har
gÄtt och blivit 15 Är idag. Stort grattis till dig, finaste tjejen! Och sedan Àr det Àven den sista januari idag.
Herrejösses, sÄ tiden bara flyger ivÀg! Men vÀlkomnar februari och hoppas att den bjuder pÄ hÀrligt och fint
vÀder! Men ja, idag fick jag allt en sovmorgon till halv nio och efter det kunde jag inte somna men gick dÄ
inte upp fören 9.00 tillsammans med min kille. SÄg pÄ wild things och bara tagit det lugnt. Idag var jag
skönt nog ledig ifrÄn arbetet - sÄ vÀrd det! Efter lunchen som bestod utav stuvademackaroner med köttbu-
llar, sÄ drog sig Niclas in till arbetet och tyvÀrr kommer han dÄ inte hem fören 23.00. Men tog det lugnt i
tvÄ timmar innan jag mötte upp hans syster vid centrumet, handlade och gick hem till deras mamma för
att umgÄs. Blev att Àta en semla (den hÀr gÄngen en vaniljsemla) och prata om allt mellan himmel & jord!
 
Efter allt prat och skoj gjorde hon en efterrÀtt som bestod utav panacotta med en saftaktig topp, 
som ni kan dÄ förstÄ var super god! AlltsÄ fy pÄ mig.. SÄ onyttig jag har varit och bara tisdag idag... Men ja,
annars blev det kött med rotfrukter samt beasÄs till middag och efter middagen tog vi oss an en film som
heter Storks. Och den var ju hur underbar som helst och som vi skrattade, haha. Som sagt en underbar
film! Efter filmen runt Ätta följde fina Josefine mig hem till pappan igen och Àr nu Äterigen hos Niclas pappa
och Àr tröttare Àn nÄgonsin. Men haft en sÄn himla bra tisdag idag! Men ska svara pÄ lite kommentarer,
titta pÄ teve och lÀgga mig lite tidigare idag. Det Àr jag vÀl förtjÀnad! Ska bli sÄ skönt & saknar min finaste!
 
Kram 💕
#1 - - Liene SvÀrd:

sv: Ja jag tror det :)

Trevligt med födelsedagsfirande och dÄ fÄr man tillfÀlle att vara lite onyttig ocksÄ.

#2 - - Netti Starby:

Vad mysigt och grattis till 15-Ă„ringen :-D Kramis

#3 - - Josefine:

Åh vad gott!!

#4 - - deninrekampen:

Nu har jag gjort mÄnadslistan ocksÄ! :D haha jag gillar dina listor du har! :)

#5 - - Lucy:

ja herregud denna mÄnaden har bara rusat förbi kÀnns det som men februari kommer allt komma med en hel del fina stunder :D

#6 - - Photo by E M E R E L L A:

Åh grattis till din kusin :)

#7 - - Emelie Andersson:

Grattis till henne! :)

sv: Ja jag Àr jÀtteglad att jag fÄr denna möjligheten! :)

#8 - - Linda:

Åh, grattis till henne :-)

#9 - - Therese:

Vad kul med lite firande :) Grattis till henne :)

Svar: Han Àr inte min sambo lÀngre :( Han flyttade för en mÄnad sen :( Men han Àr glad för dem :D JadÄ min tisdag var med bra :)

#10 - - Amanda:

ÅÄ dÄ gott det dÀr sÄg ut, kul med lite kalas :D Ha en riktigt fin dag, kram!

#11 - - Lillabus:

Man fÄr vara onyttig sÄdÀr mitt i veckan ibland, sÀrskilt om det Àr nÄgons födelsedag. LÀt ju som ett riktigt bra avslut pÄ januarimÄnad. Hoppas februari börjar lika bra.

Efter Signe var det min tur att spy hÀr hemma. Spydde dock bara pÄ fredagskvÀllen och trodde sedan att allt var lugnt men sÄ vaknar jag pÄ mÄndag och det bara rinner ut den andra vÀgen. KÀndes ju inte superkul att ringa till nya jobbet och sjukanmÀla sig första dagen man ska börja. Nu Àr jag i alla fall pÄ benen igen och imorgon fÄr jag Àntligen gÄ till nya jobbet.

Ja usch, det Àr jobbigt nÀr man jobbar varannan kvÀll och varann morgon. Alltid segt att gÄ upp pÄ morgonen nÀr man jobbat kvÀll och huvudet blir helt koko.

#12 - - Kattis:

Semlan sĂ„ verkligen inte Ă€cklig ut, sjĂ€lv har jag inte Ă€tit en enda Ă€n i Ă„r!â˜ș Grattis till kusin din!

sv: spelade mycket badminton nĂ€r jag var yngre men slutade nĂ„gon gĂ„ng pĂ„ högstadiet sĂ„ det var verkligen jĂ€ttekul att spela igen. Tror jag ska försöka hĂ„lla i och spela 1 gĂ„ng i mĂ„naden framöver!â˜ș