30 januari - mĂ„ndag 💕

 
Halli hallÄ!
 
Idag sÄ gick jag upp tidigt för att jag arbetade ett dagpass, 7-15.00. Och Àrligt talat har jag varit sÄ pigg
idag. MÀrkligt, det brukar jag aldrig vara. Men skönt sÄ arbetspasset gick jÀtte bra! Arbetade med en super
trevlig ssk som hade en intro med sig idag som ocksÄ Àr super gullig och Àven fast det har varit en super
lugn dag sÄ var den ÀndÄ hektisk. Speciellt den sista halvtimmen, men allt gick sÄ bra sÄ bra och vid 15.00
gick jag av dagpasset. Tog mig in till medborgarplatsen, nÄgot som Àr oerhört sÀllan, för att trÀffa upp en
gammal vÀn som jag inte trÀffat sen juli-augusti. Vi gick pÄ ett hundvÀnligt café, som var vÀldigt liten men
samtidigt oerhört mysig. Tog en kanelbulle och en kaffelatte, som var super goda bÄda tvÄ. Sedan sÄ tog
vi oss en hÀrlig lÄngpromenad, bÄde till cafét och till bussen som tog mig till tunnelbanan igen och henne
till hennes buss i Slussen. Det var en underbar dag tillsammans med en vÀn som betyder mycket för mig!
 
Handlade innan jag tog mig en kort promenad hem igen till Niclas pappa och har bara varit hÀr 
hemma sedan dess. Killen tog fyra pass pÄ c grinden pÄ hans jobb, sÄ att idag arbetar han bÄde kvÀll
samt att han arbetar till senare Àn vad han brukar göra. SÄ fÄr se om jag orkar vara vaken till dÄ han kom-
mer hem. Men hoppas pÄ det! Saknar stollen och jag Àr sÄ sugen pÄ att se pÄ storken eller vad filmen nu
heter som en bloggerska rekommenderade. Den filmen verkar sÄ söt!! Men aja, nu ska jag fortsÀtta att
svara pÄ era kommentarer och se pÄ solsidan, welcome to sweden samt nÄgon annan serie!
 
Kram 💕
#1 - - Tilda Barkselius:

Åh Solsidan Ă€r ju sĂ„ himla bra!

#2 - - My:

Åh vad skönt det Ă€r nĂ€r man Ă€r pigg redan direkt pĂ„ morgonen :D

#3 - - MALIN:

ICA's Chai te Àr sÄ himla gott! Kram

#4 - - Photo by E M E R E L L A:

Tack sÄ mycket :) Ja det ska bli spÀnnande och se hur resultatet blir :D

#5 - - Ida:

HĂ€rligt att du var pigg!! :)

#6 - - Josefine:

Älskar nĂ€r man vaknar upp och Ă€r pigg!!

#7 - - Josefine:

Älskar nĂ€r man vaknar upp och Ă€r pigg!!

#8 - - Netti Starby:

Vad hÀrligt att du var pigg och solsidan Àr sÄ himla bra! :-D Kramis

#9 - - Linda:

Skönt att vara pigg :-)

#10 - - Tuva Björnwall:

Hoppas du fÄr en bra tisdag :D

#11 - - Therese:

Hoppas du fÄr en bra tisdag :)

#12 - - Emelie Andersson:

sÄ skönt med ett dagspass och att du var sÄ pigg :)

sv: egentligen Àr det inte sovmorgonen som jag vill Ät dÄ jag alltid har Niklas dotter pÄ morgonen, jag gillar bara att kunna ta det lugnt pÄ morgonen, kanske hinna med hÀsten innan och sÄ :) jag gÄr ÀndÄ inte och lÀgger mig direkt efter jobbet pÄ kvÀllen. Sen gillar jag givetvis dagpassen ocksÄ :)

#13 - - Tilda:

LÄter som en mysig dag! Solsidan och Welcome to Sweden Àr sÄ himla bra <3

#14 - - Johan:

Tycker det Àr sÄ kul att det gÄr sÄ bra för dig pÄ nya jobbet!

Och att trÀffa gamla vÀnner som man inte trÀffar sÄ ofta annars, det Àr vÀldigt fint och vÀrdefullt :)

SV: Ja det var en bra dag, förra tisdagen, sÀrskilt att vara med i radio, det var riktigt kul!

Jag hoppas att det kÀnns Ànnu bÀttre nu efter influensan och allt det dÀr! :)

#15 - - Mia Forsberg:

Vad kul att du shoppat lite! :) Rabarber & vaniljte Àr gott, men nu Àr det lÀngesen jag druckit det. Skoj att du var pÄ Medborgarplatsen! DÀr var jag i november nÀr jag var i Stockholm pÄ Tjejjourens 20-Ärsfirande. DÄ bodde vi pÄ Scandic Malmen pÄ medborgarplatsen och sen hade vi firandet pÄ Debaser :)

Ja fy det Àr inte kul nÀr man blir sÄ blÄ efter nÄlsticken, ser vÀldigt misshandlad ut, haha :P Vanligtvis brukar jag inte vara sÄ blÄ men blev det efter gÄrdagen dÄ han fick sticka 2 gÄnger och verkligen "kÀmpa" för att fÄ ut blod till 6 rör ;p

LÄter ÀndÄ som en bra helg trots att du jobbat, skönt att ta det lugnt dÄ du var ledig :) Jag hade en jÀttebra och mysig helg hos mamma med god mat, en snabbtur till Haparanda för att handla mat och lite nödvÀndigheter, och sÄ tvÄ besök hos mommo för att fika och hÀlsa pÄ :) SÄ mysigt men helgen gick fort..

#16 - - Emma :

LĂ€ngesen jag vaknade o va pigg :P

#17 - - Erika:

Trevligt att trÀffa en vÀn sÄdÀr :)

#18 - - Cassandra:

sv; tackar :D de kommer faktiskt ifrÄn ullared :)

#19 - - Lucy:

hundcafe? nÀmen det Àr ovanligt att lÀsa att nÄgon varit pÄ ett hundcafe :)

#20 - - Anna:

Solsidan Àr sÄ bra! Tröttnar aldrig pÄ den serien Àven fast jag har sett den flera gÄnger! :)