Månadens avslutande - februari månad 💕

 
1. Vad har varit det bästa den här månaden? - Planerat en resa, kommit in mer i arbetet, två händelser
som har varit sjukt spännande som ni inom snar framtid får reda på & bott själva hemma hos killens pappa.
Måste även säga att få schemat från då jag gjorde ett önskeschema och sätt att de inte har ändrat på mer
än 10 pass av 53 pass så är jag oerhört lycklig! Jag har även träffat min mest älskade Jenny denna månad!
 
2. Vad har varit det sämsta den här månaden? - Att det återigen började snöa då vårkänslorna dykt upp.
 
3. Det bästa köpet den här månaden? - Ett par super snygga skor, en super snygg klänning samt en sån
fin tröja. Kläderna ifrån H&M och skorna ifrån Din Sko. Och även två helt underbara böcker från Akademib-
okhandeln.
 
4. Vad är det bästa som du har fått den här månaden? - En sminkborttagning av fina mamma, hihi. &
en tumstock utav min kära pappa, hehe. Och även rosorna från Niclas på alla♥dag samt chokladen från föräldrarna!
 
5. Det bästa som du har gett bort den här månaden? - Jag gav bort två parfymer som jag köpt på H&M
till min kusin som fyllde år och firades i söndags. Två parfymer jag själv använt/använder & älskar dem!
 
6. Vilken eller vilka böcker har du läst den här månaden? - Jag har läst Svart ängel & läste ut Jagad i
söndags (26/2) och började läsa på sjätte delen som heter Frestad den 27/2. Från samma författare,
samma bokserie.
 
 7. Den mest spelade låten den här månaden? - Det måste nästan vara road trip med gruppen Det Vet Du.
Alltså den låten är så skön och deltog i första deltävlingen i melodifestivalen i år. Så underbar låt!
 
8. Vilka biobesök har du varit på den här månaden? - Förvånadsvärt har vi inte varit på bio den här 
månaden...
 
9. Vad har du inte gjort den här månaden som du vill göra till nästa? - Jag har ju då inte gjort en sak
jag längat efter nu sen jag och Niclas blev tillsammans som vi förhoppningsvis gör till nästa månad!
Och även ta extrapass, så att man känner ihop lite mer pengar! 
 
10. Bästa outfiten för den här månaden? - Ett par svarta jeans och en slags slags skjorta som är så himla
snygg och mina nya skor jag köpte söndagen den 26/2, samma dag jag hade dem på mig!
#1 - - Freja:

Så fina köp du gjorde ! Älskar skorna :)

#2 - - Flisan:

sv: ja verkligen :D

alltid kul att läsa dessa slags inlägg :D

#3 - - Ida:

Såå fina bilder

#4 - - Linda:

roligt inlägg :)

#5 - - Nathalie Tegelstam:

Vilken härlig liten sammanfattning :) kram

#6 - - Mia Forsberg:

Kul att du tycker det är skoj att läsa min månadslista varje månad :) Jag tycker det är kul att läsa din lista också :D Fin outfit du hade på sista bilden. Verkar ha varit en bra månad för dig! Såg att du var på jobbet redan 6.15 igårmorse, puuh vad tidigt! Hur kommer det sig, börjar du jobba så tidigt eller? :)

Åh vad skönt att du är ledig kommande helg också! :) Har du några planer för helgen då? Jag har alltid varit ledig helger för mina jobb har alltid varit måndag-fredag eftersom jag jobbat på socialtjänsten :)

Veckan började sådär för mig.. Ökade ju medicineringen i fredags och har varit väldigt trött, haft huvudvärk och varit lite låg sedan dess.. Så mycket vila i helg och i mån-tis. Men idag känner jag mig piggare som tur är. Nu kanske kroppen börjar vänja sig med den ökade dosen. Hoppas på det iaf! Så idag mår jag som sagt bättre, men sur över vädret då det snöar asmycket just nu och har gjort det hela morgonen.. Blä jag vill ju ha vår, inte mer snö! :( Hoppas du har haft en bra början på veckan och att du får en bra onsdag!

#7 - - Pauline Hurtig:

kul att få se :) snygga skor!