Fin bukett från en fin pojkvän ♥

 
Igår, som alla vet, var det alla hjärtans dag och ett litet firande fick vi under förmiddagen men sedan
åkte Niclas tråkigt nog och jobbade ett kvällspass så mös hemma och vilade ut efter arbetshelgen.
Klockan 21.30 kom Niclas hem, lite tassande sådär på nedervåningen, vilket han inte brukar göra,
men tänkte egentligen inte mer på det fören han kom upp och in genom dörren till rummet. I hand-
en höll han ett par otroligt fina rosor i färgen orange. Min favorit färg! Jag blev glatt överraskad då
jag inte trodde att han skulle överraska mig på det viset. Så sa han, efter en härlig lång puss på
munnen, att han även hade köpt en varsin pucko till oss så att vi kunde dricka framför en film. Och
ingen vanlig film utan han ville mer än gärna se på en tecknad film (vilket han sällan vill göra annars)
som gjorde mig riktigt glad. Så vi somnade inte fören sent på natten, men sån himla mysig kväll!
 
En lyckligt lottad flickvän här! ♥
 
#1 - - Josefine:

Så fina!!

#2 - - Felicia:

fina

#3 - - Ida:

Men gud vad fin!!:)

#4 - - Erika:

Så mysigt :)

#5 - - Ida Lindborg ♡:

vad gulligt, så fint :)

#6 - - Petra:

vilka fina rosor du fick.

hoppas allt är bra med dig kram

sv tyvärr mår jag inget vidare idag då jag mår fruktansvärt dåligt vet inte hur jag ska ta med mig till då jag bara mår allmänt dåligt då jag har hört av folk att jag bara är i vägen och att ingen tycker om mig då jag är överviktig säger några till mig på jobbet.

#7 - - Linnea:

Så fina rosor, fin pojkvän :). Låter som att du fick en fin alla <3-ans dag kväll trots allt :-).
Själv hade jag en ganska lugn dag, som singel får man köpa sina blommor själv *ah*.

Hoppas du haft en fin lill-lördag hittills :-)

#8 - - Boel:

Åh vilken fin bukett!

#9 - - Släpp taget. följ flödet:

Vad rart av honom! Jättefin bukett :D

#10 - - Tilda:

Åh vad gulligt, så fin! <3

#11 - - Netti Starby:

Åh vilken vacker bukett du fick <3 Kramis

#12 - - Denise:

Vilken mysig kväll! <3

#13 - - Tisa:

Så mysigt! :)