28 februari - tisdag 💕

 
Idag sÄ kom jag redan till arbetet vid 6.15. AlltsÄ jag bara stirrade pÄ klockan och kÀnde att jag ibland
inte uppskattar att bo i Tyresö dÄ man mÄste Äka sÄ tidigt hemifrÄn haha! Men unnade mig en caffelatte pÄ
morgonen, vilket var super gott och sÄ vÀrt pengarna. Och pÄ arbetet gick det bra, inget mÀrkvÀrdigt. Vi blev
bjudna pÄ semlor, men eftersom att jag inte Àr ett stort fan utav mandelmassa lÀt jag bli.
 
Idag Àr det sista februari och Àven dÄ fettisdagen. En hÀrlig hÀndelse intrÀffade idag klockan Ätta pÄ
morgonen och mys dÄ jag kom hem ifrÄn jobbet. Blir nog att gÄ och lÀgga sig tidigt idag dÄ bÄde jag och min
fina pojkvÀn Àr trötta & ibland kan man unna sig en tidig kvÀll. Aldrig fel.
 
Hoppas att ni har haft en toppen tisdag!
 
Kram 💕
#1 - - Julia Svensson:

Åh vad gott!

#2 - - Ida:

HĂ€rlig tidig morgon! :) Kram

#3 - - Linnéa:

Mm, espresso house... Gick förbi dÀr efter jobbet idag - deras cappuccino Àr den bÀsta som finns <3.

Haha, den 10-tips listan över varför man kan skippa jobbet hade inte gÄtt hem hos min chef, tyvÀrr. Men lite roligt hade det allt varit att köra nÄn av dom :).

Det bÀsta med owe's melloupptrÀdande var helt klart ungen i publiken med skylten "heja farfar" :)
Hoppas veckan börjat bra.

#4 - - Emelie Andersson:

Åh vad gott, blev sugen pĂ„ kaffe nu ;)

sv: ja eller hur, en liten rolig grej :)

#5 - - Mirre Sweetwords:

Gjorde du rÀtt i att unna dig, sÄ gott

#6 - - Linda:

Åh, blev sugen pĂ„ en chai latte nu!!

#7 - - Netti Starby:

Jag har ocksÄ bott i Tyresö för mÄnga Är sedan och dÄ jobbade jag pÄ Danderyds sjukhus :-D Kramis

#8 - - jessy:

Gott med kaffe :D

#9 - - Angelica:

Men fyyy, vilken tidigt morgon! :o