27 februari - mĂ„ndag 💕

 
En tidig start pÄ morgonen kom jag ivÀg med mamma & hennes kollega/vÀninna och var tidigt pÄ arbet-
et. Skönt! Fick dÀr reda pÄ att jag skulle ha en student & min första tanke var: EN STUDENT! Jag har ju inte
ens arbetat dÀr i 2 hela mÄnader!! Men det gick hur bra som helst, han var jÀtte trevlig & min handledar utbild-
ning (som de förövrigt inte vet att jag gÄtt hihi) hjÀlpte mig pÄ traven. Det var riktigt kul att fÄ lÀra ut det man
sjÀlv kan eller lÀrt sig!
 
Efter arbetet Äkte jag med min fina mamma hemÄt igen, sÄ skönt med en bilresa hemÄt! Sedan jag kom
hem har jag vikt tvÀtten, myst med underbara pojkvÀnnen medan Niclas har lagat en god korvgryta. Mums!
KvÀllen fortsÀtter med lugn & ro samt mellomys dÄ killen inte sÀtt den senaste deltÀvlingen.
 
Kram 💕
#1 - - My:

SjÀlv fick jag skola in en person nÀr jag inte ens hade sommarjobbat en mÄnad och hade knappt koll sjÀlv... Sedan ett halvÄr senare fick jag Ànnu en till och dÄ hade jag inte jobbat pÄ hela hösten utan fick rycka in dÀr vid jul och nyÄr. Men det gick bra ÀndÄ :)

#2 - - Anonym:

va bra att du kan lÀra vidare! Undersköterskor behövs fler aav ! :D

#3 - - Denise:

Roligt att det gick sÄ bra att han en student med! :)

#4 - - deninrekampen:

Sv; Ah okej, skönt att ni kan variera dÄ! :)

Det Àr helt okej med mig, ganska trött dÄ jag gjort koloskopi idag, tar pÄ energin!

HÀrligt att du fick vara lite handledare, ger lite mer sjÀlvförtroende kan jag tÀnka mig? :D

Hoppas du sover gott inatt! kram


Svar: Det gav mig verkligen mer sjÀlvförtroende faktiskt och speciellt dÄ chefen sa att det inte Àr bara hon som ser potential hos mig. Utan andra ocksÄ. Det gjorde mig oerhört glad! :)
Förresten, jag kommer dÄ inte in pÄ din blogg. Det stÄr att du har tagit bort bloggen, till och med. Har du det eller har du skaffat dig en ny, pÄ en annan portal? :)
Carolina Knas Thoor

#5 - - N:

Vad roligt!

#6 - - Anita:

Roligt, duktig du Àr som redan lÀr ut sÄdÀr..!! Det ger en bra sjÀlvförtroende :D kram

#7 - - Lillabus:

Roligt med en student och att du fÄr de förtroendet efter att ha jobbat sÄ pass kort tid. Du har ocksÄ en handledareutbildning i bagaget alltsÄ, det har jag med :)

Ja kÀnns rÀtt mycket med varje mÄndag. Men varannan mÄndag Àr det APT med chefen och varannan har vi en egen planering dÀr vi kan sitta ner varje avdelning och planera framÄt. Dessutom har förskolelÀrarna 4-5h planering i veckan och vi barnskötare 2-3 sÄ blir mycket, haha.

Åhh spĂ€nnande om nyheten blir till helgen :)