Månadens avslutande - augusti månad 💕

 
1. Vad har varit det bästa på den här månaden? - Alla stunder tillsammans med min älskade sambo, mina
föräldrar plus bror och min semester. Även att få ha varit hos mina morföräldrar har betytt mycket för mig!
 
2. Vad har varit det sämsta den här månaden? - Det sämsta den här månaden är nog mycket som har hänt
på en och samma gång som gjort att ångesten legat på högvarv ofta plus att jag känt mig ständigt illamående.
Och det sämsta är också att Niclas har behövt åka till en annan stad för att plugga.
 
3. Det bästa köpet den här månaden? - Mobilskal, vinterkappa, hårgrejer, kläder, en mugg + te i Helsingfors,
läppglans, etthundraettåringen och nytt lakan ifrån Jotex. Köpte även kroppsolja ifrån Apoteket och en DVD
Zumba ifrån CDON, som ännu inte kommit.
 
4. Vad är det bästa som du har fått den här månaden? - Inget, mer än lön och det är något jag har fått
kämpa för så inget jag bara fått för att chefen älskar mig direkt haha. Eller jo, jag fick i och för sig en god
kopparbergs ciders glass utav min bror! Och choklad ifrån Cloetta fabriken!
 
5. Det bästa som du har gett bort den här månaden? - Jag gav bort ett sådant här ''bästis'' halsband fast
det är ett familjehalsbands pussel - bryten i fem delar. Gav första pusselbiten till min älskade sambo den 26/8
och resterande i familjen den 27/8. Jag gav även bort killens systers födelsedagspresent den 24/8, TBS pro-
dukter!
 
6. Vilken eller vilka böcker har du läst den här månaden? - Jag har läst Blottad och Försoning utav P.C &
Kristin Cast, sedan har jag läst några kapitel i ''Fallen ängel'' utav Rebecca Fitzpatrick. Och jag har även läst
en bok som heter ''Omvänd'' utan Morgan Rice som jag läser via en telefon app.
 
7. Den mest spelade låten den här månaden? - Det måste nog vara ''A happy beginning'' med Killian Jones
och Emma Swan bland annat. En låt som fått mig att må bra då jag har känt mig väldigt nedstämd ett tag!
 
8. Vilka biobesök har du varit på den här månaden? - Inga faktiskt. Det får det bli ändringar på då min bror
tydligen har jätte många biobiljetter.
 
9. Vad har du inte gjort den här månaden som du vill göra nästa månad? - Gå på bio. Skulle vara mysigt
som sagt. Sen vet jag inte faktiskt..
 
10. Bästa outfiten för den här månaden. - Ignorera min trötthet, jag tog snabb foton på bästa outfiten den
här månaden snabbt innan jag gick och lade mig, första natten på båten. Haha.. Man ser hur trött jag är!!
#1 - - My:

Vilket fint familjehalsband :)

#2 - - Kattis:

Härlig sammanfattning men hoppas ditt mående blir bättre under september och att du hinner med en bio eller två!☺

#3 - - Amanda:

Så kul att läsa :)