30 augusti - onsdag 💕

 
HallÄ hallÄ! Idag steg jag upp 5.40, trött som ett as. SnÀlla brorsan skjusade in mig till arbetet, vilket var
hur skönt som helst! VÀl pÄ arbetet gick det jÀtte bra. Inget speciellt skedde, mer Àn att vi trÀffade pÄ en gam-
mal kollega som börjat plugga och som bjöd pĂ„ fika. Trevligt! Åkte Ă„terigen hem till mina förĂ€ldrar och har sen
spenderat den mesta utav eftermiddagen tillsammans med min mor. Tittat pÄ gÄrdagens idol och lyssnat pÄ
musik och lÀst ur receptet dÄ mamma lagade mat. Trevligt! Pratat i en halvtimma med min Àlskade pojkvÀn &
nu blir det att planera inför mitt födelsedagsfirande, titta pÄ idol och dricka te och Àven mysa med mina förÀl-
drar. Efter idol vankas det nog att se pÄ GOT tror jag.
 
Kram 💕
#1 - - Amanda:

Oj vad tidigt du gick upp, duktigt!! Jag ska nog ocksÄ kolla pÄ gÄrdagens idol, och har fortfarande inte sett sista got avsnittet, Àr sÄÄ sugen pÄ att se det, men kommer kÀnna mig sÄ tom nÀr den hÀr sÀsongen Àr över och man mÄste vÀnta 2 Är pÄ nÀsta, sÄ drar mig lite för att se det sista hehe..

#2 - - Linda:

Vilken fin text!

#3 - - Mia Forsberg:

Kul att planera födelsedagen! :) NÀr var det du fyller Är? Jag har ocksÄ börjat klura lite till min födeseldag, 14/9. Vad jag ska baka för fika och sÄ. Kommer dock inte ha nÄgot större firande utan de slÀktingar som vill fÄr komma pÄ fika.

Hoppas du fÄr en bra torsdag!

#4 - - Lillabus:

LĂ„ter som en bra dag.

Ok dÄ förstÄr jag :) jobbigt det dÀr att han Äker ivÀg och ni mÄste vara ifrÄn varandra. men skönt att han kommer hem varje helg i alla fall.
Det gÄr nog bra att sova ensam ska du se :)

#5 - - jessy:

Skönt med skjuts haha :D

#6 - - jessy:

Skönt med skjuts haha :D

#7 - - Natalia:

Hoppas du fÄr en fin dag <3