Månadens avslutande - april månad 💕

 
1. Vad har varit det bästa den här månaden? - Att återigen få komma tillbaka till arbetet efter 3,5 veckas
sjukskrivning. Så underbart!
- Vi har fixat och donat i vårat hem så gott som vi båda har orkat!
 
2. Vad har varit det sämsta den här månaden? - Att både jag och Niclas har varit/är så sjuka som vi varit/
är. Hemskt med mycoplasma och vad tusan han nu än har (troligtvis en lunginflammation). Trist... Jag mår
iallafall mycket bättre och är återigen tillbaka på arbetet sedan två veckor nu snart. Men han är hemma och
blir hemma i hela fyra veckor totalt stackaren. Men men, hoppas han snart blir frisk!
 
3. Det bästa köpet den här månaden? - Min garderob. Ett underbart köp som vi fortfarande håller på och
fixar och donar med. Köpt ifrån IKEA, en pax garderob på 150 meter.
- Avlastningsbordet i köket. Också ett underbart köp ifrån IKEA!
- Jag har köpt ett skal som dock ännu inte har kommit ifrån gocustomized. Min älskade vän Lina är den
som har designat skalet åt mig, jag längtar så tills att jag får hem den!
- Min nya mascara. Jag är riktigt nöjd med den!
- Vår mest älskade hatthylla + skohylla. Så himla fin!
 
4. Vad är det bästa som du har fått den här månaden? - Jag och min älskling fick ett varsitt presentkort
på Cervera utav mina föräldrar. Blir något spännande & roligt därifrån till lägenheten!
- Jag fick även en massa saker till vårt hem utav finaste mormor & morfar. Så himla nöjd!
 
5. Det bästa som du har gett bort den här månaden? - Jag gav bort påskpresenter! Jag gav min mamma
handkräm i doften päron & magnolia, pappa fick en antiskimmer korthållare, min bror fick en smajlie som ska
dofta gott i bilen. Alla var jättenöjda! Killen min fick tärningar + tre trisslotter därav alla var nit på haha!
 
6. Vilken eller vilka böcker har du läst den här månaden? - Eftersom att jag har varit så sjuk har läsning
inte varit prio ett. Men har läst ut frestad och börjat läsa på bränd ifrån samma författare. Underbara böcker!
 
7. Den mest spelade låten den här månaden? - Oj, haha, jag har inte direkt lyssnat på någon låt extra
mycket. Men eftersom att jag arbetar på ett sjukhus är det många som har radio igång och då är nästan alltid
den här låten igång. Och tycker om låten oerhört mycket, så den får stå på april-månadens-mest-spelade-låt!
 
 8. Vilka biobesök har du varit på den här månaden? - Återigen ingen. Har som sagt inte varit prio ett då
vi har varit så sjuka som vi har varit. Senaste gången vi var på bio var nog i januari eller februari. Inte likt oss!
 
9. Vad har du inte gjort den här månaden som du vill göra nästa månad? - Vi har fått undan sjukt mycket
saker och fått många saker plus möbler på plats. Men jag skulle verkligen vilja ha alla möbler inköpta och allt
på plats till nästa månad. Förhoppningsvis har Niclas förbättras under den här månaden och att vi kan fixa &
dona med lägenheten ännu mer. Men igår fixade vi och ordnade upp en hel del så att vi idag kan se matbord-
et. Hihi, lovely!
 
10. Bästa outfiten för den här månaden? - Det tror jag nog inte direkt att jag har. Jag har varit så sjuk och
har jag inte varit sjuk då har jag bara satt på mig någon t-shirt då jag ändå har arbetat. Men bjuder på en 
outfit iallafall!
#1 - - Blondina :

Samma här. Vissa vill liksom att jag & killen ska gå isär o gå tillbaka till exet. Vissa vill ja ska bli sams med honom. Om jag e stark säger ifrån å va ja tycker e jag en dålig människa åhhh de trodde de kände mig bla bla man ba; svårt å säga när de inte umgåtts eller visat intresset av att umgås, lära känna mig på djupet wtf?! Så jävla less.. 🙄

#2 - - My:

Spännande med garderoben, hoppas den blir bra :D

#3 - - Flisan:

sv: haha vilken tur :P

så sjukt att det är sista april idag :O

#4 - - elin:

Roligt att läsa! Hoppas du får en toppen bra valborg<3

#5 - - jessy:

Härlig sammanfattning!

#6 - - Louise:

Hoppas ni slipper mer sjukdomar nu ! :)