29 april - lördag 💕

 
Hej hej! Idag har jag skönt nog varit ledig ifrÄn arbetet. En vÀlbehövlig ledig dag som vi har fÄtt mycket gjort i lÀgenheten. Började med en sovmorgon (nÄvÀl för mig dÄ jag för det mesta arbetar dagpass) och Ät en gemensam och mysig frukost med sambon min och sÄg pÄ shadowhunters. Efter 2 avsnitt & kollat klart pÄ första sÀsongen sÄ började vi fixa och dona I lÀgenheten. Nu har vi Àntligen köksbordet fri frÄn saker, fritt pÄ vÄrt avlastninsmord, fÄtt dit saker i min garderob och fixat och donat I vardagsrummet. FörÀldrarna mina kom Àven förbi och hÀmtade tvÄ par golvlampor som skulle slÀngas, en blÄ byrÄ, 2 nattduksbord + lite klÀder till Myrorna. De kom Àven över med mitt gamla nattduksbord och en annan del utav mitt gamla skrivbord. Dags att byta ut som ni ser!
 
 
Till middag gjorde jag stuvade makaroner med köttbullar och till middagen sÄg vi pÄ big hero 6. En underbar och rolig film! Efter filmen började vi smÀlta choklad (som förövrigt vart lite halvt brÀnt i mikron, whoops..) som vi doppade jordgubbar i. SÄ gott! Och sÄg sjÀlvklart pÄ första semifinalen i talang. Hoppas att ni alla har haft en bra lördag idag!
 
Kram 💕
#1 - - Erika:

Inte helt fel med sovmorgon :)

#2 - - Amanda CL:

Jordgubbar och smÀlt choklad sÄ gott ju :D

Jag ska försöka rensa bland mina klÀder nÄgon dag, behövs verkligen! Ska Àven göra mig av med en stor otymplig hylla jag har

sv: Det var vÀldigt kul att trÀffa Felicia
Begravningen gick ok ÀndÄ tyckte jag, vet egentligen inte vad jag hade trott men ja

kram

#3 - - MALIN:

Mums! Vad gott med jordgubbar och smÀlt choklad! Kram

#4 - - Mirre - Sweetwords:

Det dÀr skrivbordet har vi med, tycker det Àr fint

#5 - - Alice:

Åh, Big Hero 6 Ă€r ju sĂ„ mysig, hihi! <3

#6 - - Mia Forsberg:

Mums sÄ gott med smÀlt choklad och frukt, Àlskar det! :) Vad hÀrligt att ni fixat och donat i lÀggan. Jag har försökt hjÀlpa mamma att flyttpacka hÀr hemma hos henne nÀr jag haft lite ork.

Ja det var riktigt gott pÄ den nya restaurangen, blir helt klart fler besök dÀr! ;) Det gick bra pÄ psykbesöket fast jag mÄdde inte alls bra. Nej det Àr inte min lÀkare som jobbar i Haparanda utan detta var en sköterska som jag trÀffade, som jobbar i Happis. Men vi kom överens om att jag ska pÄpeka till min psyklÀkare i Kalix att jag vill byta sÄ jag fÄr gÄ pÄ alla besök i Kalix eftersom det Àr dÀr jag bor och Àr listad. SÄ knasigt att det blev i haparanda denna gÄng..

Jo det har kommit tvÄ nya Magnum, den ena var typ cookies & creams och den andra minns jag inte :)

Hoppas ni fÄr en fin valborgs!

#7 - - Bambi:

OJ vad jag har missat. Har ni en egen lÀgenhet nu? Grattis x1000 !!! isÄfall. Det förtjÀnar ni ju!!