War dogs 💕

 
David och Efraim Àr tvÄ gamla bÀstavÀnner frÄn junior high. Men eftersom att dem blev gripna och
hittade pÄ en massa bus som vÀnner, förbjöd Davids förÀldrar honom att umgÄs med Efraim och
under mÄnga Är kom dem bort frÄn varandra. Tills dem trÀffas pÄ en begravning. Efraim diskuterar
om sitt jobb, vilket gör David nyfiken och tillslut efter nÄgon mÄnad blir dem partners och en massa
följder tillkommer.
 
Den hÀr filmen var grymt bra, tyckte bÄde jag och min pojkvÀn. Den var bÄde rolig, dramatisk och
vÀldigt bra. Jag till och med skrattade Ät vissa skÀmt andra inte skrattade Ät, sÄ den var personligt
rolig tyckte jag vissa stunder. Jag tycker alla bör ge den hÀr underbara filmen en chans, om ni inte
har gjort det redan. En vÀldigt bra film var det faktiskt. 
 
Filmen fÄr 5 av 5 T!
 
 
 
💕
#1 - - Tuva Björnwall:

kul med filmtips :D

#2 - - jessy:

Åh hahah :D

#3 - - Sarah:

aaa hoppas jag med =(

#4 - - Alice:

Bra tips!

#5 - - Felcia :

Åh vill se

#6 - - Gabriella :

LÄter ju sÄÄ bra!!

#7 - - JoJo:

den dÀr filmen vill jag se. den verkar rolig! :D

sv; ne eller hur? jag mÄste nog prova göra det nÄn dag! :)

haha jag gÄr rÀtt mycket i mina adidas ocksÄ och i mina nike air max <3

jag har varit pÄ halloween'fest' pÄ krogen ett Är. det var helt okej faktiskt :)
sÄ fÄr se hur det blir i Är. om det blir nÄn fest eller inte för min del.

kram 💕