Månadens avslutande - september månad 💕

1. Vad har varit det bästa den här månaden?
- Jag har fyllt 20 år. Det är inte dåligt det om man säger så. Och allt som tillkom förstås!
- Jag har börjat träna på friskis och svettis. Alltid velat göra det och nu gör jag det!
- Börjar komma igång med arbetet nu. Började på ny avdelning den 15 augusti och nu så
känns det som om jag har kläm och känn på allt och att jag är duktig på det jag gör!
- Tårtfikat med kollegorna på femman. Det får man absolut inte glömma att hylla!
- Då jag och Niclas hade en dejtkväll den 9 september. Det var en riktigt mysig dag!
- Dejtkvällen på Grönalund den 23 september. Det var också riktigt trevligt & mysigt!
- Vår dejtkväll i hemmet. Vår tre rätters middag den 24 september. Riktigt riktigt mysigt!
 
2. Vad har varit det sämsta den här månaden?
- Mitt mående just nu. Förhoppningsvis är det bättre då det här inlägget publisheras, men just
nu mår jag inte jätte bra i magen tyvärr. Förhoppningsvis är det inget speciellt utan bara något
litet. Men jag tar till med alla tips jag får och tar och utför dem så gott som jag kan!
 
3. Det bästa köpet den här månaden?
- En senapsgul tröja ifrån H&M. Köpte även två andra, men fått lämna tillbaka dem eftersom
att jag behöver ha en större storlek på båda två tröjorna. Men sen får ni självklart se bilder!
- Jag köpte en bok som heter ''gladiator''. Den handlar då förstås om gladiatorerna och lite
historia om det. Fick ett tips ifrån en bloggerska som jag började följa igår och lade snabbt
in en order efter att ha blivit otroligt sugen på att läsa den!
- Saften som vi köpte i Tyresta by. Den får vi inte glömma men än har vi inte smakat...
- Jag är nöjd över mitt friskis och svettis kort. Endast två pass kvar, men kul att testa på!
 
4. Vad är det bästa som du har fått den här månaden?
- Oj, måste jag skriva exakt alla presenterna? Nej, men jag är då självklart nöjd över presenterna
jag fått då jag fyllde år. Rosorna, pengarna, chokladen och självklart drömfångarna som jag fått 
utav min familj bland annat. Om ni är mer sugna på att se vad jag har fått i present kan ni gå in
på den här inläggen: från pojkvän, från mina föräldrar, del 1, del 2 och del 3
- Tekniskt sätt ''vann'' jag och ''fick jag'' en vinst med mig hem ifrån Grönalund utav min pojkvän.
 
 5. Vad är det bästa som du har gett bort den här månaden?
- Jeanettes present. Jag var otroligt nöjd över den själv!
 
6. Den mest spelade låten den här månaden?
- Det måste nog vara ''Closer'' med chainsmokers. En riktigt riktigt bra låt!
         
 
 7. Vilken eller vilka böcker har du läst den här månaden?
- Fortfarande samma. Seg på läsandet tyvärr!
 
8. Vilka biobesök har du varit på den här månaden?
 - Den 9 september, på vår dejtkväll, var vi och såg på War dogs. För att veta vad jag tyckte
om filmen, kan ni gå in på den här länken.
 
 9. Bästa utflykten/utflykterna för den här månaden?
- Det måste nog vara vandringen jag och Niclas gick den 4 september. Det var både mysigt
och trevligt. Den måste verkligen hyllas. Annars gjorde jag inget speciellt utflyktsaktigt!
 
10. Bästa outfiten för den här månaden?
 
 
💕
#1 - - jessy:

- Till Lund :) Kram

#2 - - Emelie Andersson:

En härlig månad för dig tycker jag! :)

#3 - - Petra:

Låter som du har haft en fanatiskt september månad.

Mycket som du har hunnit med.

Sv tack så mycket blev nöjd med halsbandet.

Usch vad jobbigt med trötthet hoppas du mår bättre nu.

Ska inskaffa mig yatzy tänkte jag.

Nä tyvärr inte så ska prata med min läkare som jag har med sjukdomen så hoppas han kan hjälpa mig.

Vad mysigt att det blev lyckat




#4 - - Ida Lindborg ♡:

vad roligt och läsa!