Födelsedagspresenter - ifrån min pojkvän 💕

 
Här är två saker jag fick utav min pojkvän i födelsedagspresent igår. Jag berättade ju i inlägget igår
att då Niclas hämtade mig bad han mig kolla i handsfacket efter en ''vattenflaska''. Det här var den
här chokladen som jag då hittade i ren överraskning. Jag var först så inställd på att jag skulle leta
efter en vattenflaska att jag inte hittade chokladen eller snarare tänkte på den, men det var väldigt
romantiskt tyckte jag och jag blev ju självklart oerhört glad. Jag älskar hans presenter, varenda år!
 
Sedan, på väg hem ifrån parkeringen, frågade jag Niclas om han nu skulle säga grattis till mig. För
att på morgonen så kramade han om mig och sa först grattis till att jag blivit så stor, men sedan så
tog han tillbaka det. Eftersom att jag inte blev 20 år fören 13.01 på dagen. Så då jag frågade sa han
''inte än''. Jag undrade ju självklart lite, samtidigt som jag inte tänkte mer på det. Även fast att kloc-
kan var mer än 13.01. Men då jag kom hem stod det 20 orange rosor på nattduksbordet med ett
jätte fint kort där det stod ''sötnos'' på. Jag blev ju självklart ännu mer chockad och då fick jag mitt
grattis, som han inte tog tillbaka haha. Och då jag öppnade kortet stod det ''20 st rosor till min
älskade sötnos''. Så vackert. Jag blir, som varenda år som sagt, oerhört överraskad och nöjd!
 
 
Och jag berättade även att jag var instängd på mitt rum i typ två timmar igår. Det var för att min
älskade Niclas satt och knåpade ihop ytterligare en present till mig. Och jag blev oerhört förvånad
då han kom upp på övervåningen och överraskade mig med den här drömfångaren. Som han har
gjort själv. Jag blev så otroligt lycklig då jag såg den, att min älskade, kreativa och händiga kille
har gjort den här för mig. För att jag älskar drömfångare och innan jag fyllde år hade jag sagt att
jag gärna ville ha en drömfångare. Istället för att köpa en ny till mig, gjorde han en egen gjord.
Jag är verkligen den lyckligaste flickvännen på jorden 💕
 
Jag fick ytterligare en present ifrån honom. Det vi gjorde i fredags (vår dejtkväll på heron) fick jag
också i födelsedagspresent. Så att bara han och jag var ute och firade min födelsedag ensamma!
Det var riktigt trevligt och ett perfekt födelsedagsfirande/dejtkväll!
 
Som sagt är jag verkligen den lyckligaste flickvännen på jorden 💕
#1 - - Pauline Hurtig:

vad fint!

#2 - - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Nämen åh vad gulligt! :D

#3 - - Kattis:

Men vilken kille och vilka bra presenter!:) Grattis i efterskott till dig!

sv: Ja det var så trist när man var riktigt hungrig efter bilturen att maten inte var bättre...men men vi åt ju massa annat gott under resten av resan iaf!:)

#4 - - Erika:

Vilken fin drömfångare, så duktigt att han gjorde den själv :)

#5 - - Petra:

fina presenter du fick utav din kille

#6 - - Alice:

Men fy vilken fin pojkvän du har!!