Födelsedagspresenter - från släkt del 2 💕

 
Och det här jag utav alla från Bålsa: moster, Wille, mina tre kusiner med deras respektive och barn. Jag
är oerhört förtjust i handskarna. Dem kommer verkligen att användas flitligt under vinternsgång då jag 
kör bil. För alla som har bil vet ju hur iskall ratten är på morgonen haha. Och sedan fick jag en jätte stor
och jätte fin halsduk som jag ska slå om mig då det blir extra kyligt ute. Det ser jag fram emot. Sedan
så fick jag även en jacka som ni kan se på bilden, men tydligen är hela jackans modell förstor på lilla
mig. Den jag fick är XS, så ja... Det är synd för att då måste jag byta till en annan bomberjacksmodell.
Den här var ju så fin! Men aja, jag hittar en lösning till helgen tänkte jag!
 
 
Jätte svårt att fotografera örhängena, men så fina är dem. Och det syns även hur fina dem är på bilden!
Jag fick dessa fina örhängen i guld utav min faster, hennes man, mina två kusiner, mina farföräldrar och
min pappas mormor. Jättefina! Och lite alkohol på det haha. Den ser inte dum ut heller hehe! 
 
 
Denna Iitala tallrik fick jag utav min morbror, hans fru samt mina tvilling kusiner. Jätte fin! Jag samlar ju
på det här porslinet sen ett år tillbaka, då jag fick en skål samt en te mugg utav mina föräldrar. Så det är
inte dumt att ha fått ännu mer i den här serien nu! Fick även en skål utav den här familjen, men likaså
med den andra så visar jag upp dem med dem som jag fick förra året utav mina föräldrar!
 
 
Och här är dem berömda Iitala porslinet. En ny tekopp tillkom ifrån min ena morbror och skålen fick jag
ju som jag skrev här ovanför ifrån min andra morbrors familj. Jätte fina tycker jag och bra val utav min
mor att köpa dem här till mig så att jag kom igång och började samla eftersom att det inte riktigt var
min idé från allra första början. Fast jag gav väl små vinkar då jag drack ur sådana här muggar då jag
praktiserade på SÖS och varenda gång jag gick förbi muggarna tallade jag på dem & berättade något om
dem. Så det var väl på G om man säger så då haha. Men riktigt fina är dem & finns tre andra motiv också!
 
💕
#1 - - Petra:

vilka fina presenter du fick

synd att jackan var förstor på dig men hoppas du hittar en perfekt jacka sen

#2 - - Ida Lindborg ♡:

Fiint :)

#3 - - Gabriella :

Såå fina saker, älskar örhängena!!

#4 - - Kattis:

Vad mycket fina presenter du fick då...verkligen!😀

sv: jadu, jag har tyvärr nåt en punkt med för stor obalans mellan fritid och jobb...jobbet har tagit över för stor del. Så det har blivit en ofrivillig paus från allt vad jobb heter denna vecka.