Födelsedagspresenter - från släkt del 1 💕

 
Här är två presenter som jag fick utav min kusins dotter. Hon har virkat ihop själv och målat i den här
fina teckningen själv också. Alltid fint och uppskattat att få sådana här presenter tycker jag! 
 
 
Här är presenterna som jag fick utav min morbror, hans flickvän och min kusin. Riktigt fint antecknings-
block med en uggla på, en fin penna där det ser ut som om ugglan sitter på en pelare och en jätte fin
burk med ugglemotiv på! Jag fick ytterligare en sak till - en Iitala mugg ifrån dem. Men den tänkte jag
visa upp med resterande av alla Iitala saker jag fick under kvällens gång.
 
 
Det här fick jag utav min kära svärmor och svägerska. En tygväska/nececcäraktig väska med ugglemotiv
på och med några små prydnader i. Sedan fick jag då även en nyckelring och en köksklocka i uggleform!
 
💕
#1 - - N:

Fina saker!

#2 - - j:

Vilka fina!

- Ja, så känner jag ju med. Men inlägget är i ett samarbete så var ju tvungen att utveckla idéen lite eller så :)

#3 - - Petra:

gulliga saker du fick och fina också

sv tack fina du det är på bättringsvägen idag som tur är. det är lite bättre med halsen som tur är har ingen feber idag som tur är.

ja det kan jag förstår usch vad tråkigt att det krockar med ditt jobb med födelsedagsfirandet

okej jag är förstår dig men hoppas det löser sig

okej vad bra att du får bättre lön på röda dagar

#4 - - Tuva Björnwall:

så fina saker!

#5 - - Mia Forsberg:

hihi märks att du gillar ugglor ;)

Ja riktigt skönt med cardiopass! Å när jag lyssnar på de där träningspoddarna så går tiden alltid fortare och det känns inte alls lika tråkigt eller jobbigt att köra cardio :D Går typ på bandet och småler/fnissar för mig själv när de säger något roligt i poddarna, så folk på gymmet undrar nog vad jag lyssnar på, haha ;p Vad synd att din motivation börjar försvinna till att träna och att du börjar tycka det är tråkigt. Därför är det bra att variera lite och inte alltid köra samma, för då blir det lätt tråkigt :/ Prova att gå på gymmet, om du int vill köra styrketräning så kan du ju köra olika konditionsmaskiner (löpband, roddmaskin, crosstrainer, trappmaskin om ni har det, cykel osv). Då får du variation :)

Har du en bra onsdag? :) Vad gör du idag? :)

#6 - - Erika:

Det märks att du verkligen gillar ugglor :) Fina saker!

#7 - - Alice:

Men asså åh vad fint!!

#8 - - Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet:

Så fina presenter :)

#9 - - Miss Tosse Queen:

Så fina presenter 😃

Svar: Ja kul och skönt!! 😊 tack, hoppas det med 😊

#10 - - Gabriella :

Åh så fina saker!!

#11 - - Flisan:

Sv; ja dom e oxå bra par hehe :)

Fina saker du fick :)

#12 - - my:

Fina saker :D

#13 - - JoJo:

massa ugglor! ;)

sv; ja det var synd att du har köpt en present till din kollega redan. men då vet du vart du kan kika på presenter nästa gång du ska köpa en ;)

ja jag vet. därför så skulle jag såå gärna vilja bo i new york. allt finns liksom där!! jag älskar att fira olika högtider. jag tycker att det är mysigt. framför allt julen, det är min favorithögtid och jag längtar jättemycket efter den nu. vill redan börja julpynta. haha xD

kram 💕

#14 - - Sarah:

åh fina uggle saker ... vart har du köpt den