29 september - torsdag 💕

 
Nu mÀrker man verkligen att hösten Àr hÀr. Eller hur? Dagen började med att det regnade. Vilket jag
egentligen inte sÀger nÄgot dÄligt om. Lite dÄligt vÀder fÄr man ha ibland, kan lÀtt bli lite mysigare och mer
avslappnande tycker jag! Men tidigt kom jag upp efter en ledig dag igÄr. Blev att arbeta med tvÄ av favorit-
erna pÄ 3:an och sedan efter arbetet tog jag mig bara hem. Efter en bra dag pÄ jobbet, mÄste jag Àven fÄ
tilllÀgga! Men vÀl hemma gjorde jag lite te till mig, skrev lite i almanackan eftersom att Niclas bad tekniskt
sÀtt mig och sedan sÄ tittade jag pÄ Gladiator. Den filmen Àr faktiskt sÄ jÀkla grymt bra! Men efter att ha
kurerat mig i soffan, sÄ tog jag pÄ mig trÀningsklÀderna för att möta mamma vid F&S och trÀna. Skaffade
mig ett klippkort pÄ tre gÄnger - typ pröva pÄ gÄnger. Och se om det hÀr Àr nÄgot för mig. Och det var det!
Tyckte det var spÀnnande och roligt och vi körde (mamma och jag) pÄ gympa bas. Det var svÄrt, men kul!
 
Efter trÀningen kom vi hem till att pappa stod och gjorde köttbullesallad. Grymt gott! Och jag passade
pÄ att se klart pÄ filmen som jag inte hann se klart pÄ. Och efter maten har jag nu trugat i mig lite katrin-
plommon och tittar pÄ ghost whisperer. En bra serie! Nu ska jag göra lite tidinstÀllda inlÀgg innan Niclas
kommer hem ifrÄn sitt kvÀllspass. DÄ blir det lite mys och kanske ska se klart pÄ komikern Rikki? FÄr allt se.
 
Hoppas att er torsdag har varit bra idag!
 
Kram 💕
#1 - - NICOLE:

Jo nu Àr det höst! SÄ hÀrligt :) Förutom att jag blev blöt Ànda in idag pÄ min rastpromenad :(((( Fy sÄ hemskt det var haha
SV: Tack snÀlla :) . Jag köpte den pÄ Lyko pÄ Marieberg! Jag Àr smÄtt förstörd hehe men det kommer ordna sig.

#2 - - Petra:

Vad fuskigt ni har hösten pÄ g sjÀlv har jag strÄlande fint vÀder hÀr förutom att det blÄser ordentligt ute nu. Och nu spöregnar det ocksÄ. Men idag har det var riktigt fint vÀder över 20 grader och solen lyste. . Men tror hösten Àr pÄ gÄng hÀr hos mig ocksÄ.

LĂ„ter som en bra torsdag du har haft.

#3 - - Linda:

Hösten Àr rÀtt mysig ÀndÄ :-)

#4 - - Anita:

Ja nu Àr hösten hÀr, bra mysigt!! :D

#5 - - Caroline:

Ja de mÀrks verkligen att hösten Àr hÀr nu! Men jag gillar det, förutom allt regn hehe!

#6 - - Miss Tosse Queen:

TrÄkigt att hösten Àr hÀr :( Vill ha sommar Äret om!! haha

Svar: Vad bra att du blev intresserad av den bloggen :D

#7 - - Denise:

HÀr mÀrks det ocksÄ tydligt att hösten Àr hÀr. Det bÄde regnar och blÄser och löven flyger runt i luften..

#8 - - Kattis:

Roligt att du hittade en trĂ€ningsform som kĂ€ndes bra och hade en i övrigt bra dag igĂ„r!😀
sv: ja kÀndes vÀldigt bra med sÄ bra resultat...mÄste verkligen boka mer tid sÄ det blir Ànnu bÀttre!