Månadens avslutande - oktober månad 💕

 
1. Vad har varit det bästa den här månaden?
- Firade min kusin som blev 19 år den 28/9. Blev en utekväll med bowling och god mat tillsammans med
kusinen, min pojkvän, min bror och vår barndomskamrat. Det var trevligt, fast att jag blev dålig senare.
- Vi var på en gratis föreläsning + fick vi se på bio. Det var oerhört kul samt att det var trevligt.
- Dem tillfällen som jag kommit iväg och tränat. 
- Alla höstpromenader tillsammans med min älskade Niclas. Det har varit så grymt härligt och mysigt!
 
 2. Vad har varit det sämsta den här månaden?
- Under den här månaden har jag mått väldigt dåligt och har länge varit sjuk. Därför har det gjort att
jag knappt har tränat den här månaden. Sammalagt har jag varit på Friskis och Svettis fem gånger.
Med idag blir det sex gånger. Shit alltså, vad lite. Och tre gånger hemma. Men har hållt igång med
en massa härliga höstpromenader, men samtidigt känner jag mig så fruktansvärt dålig!
- Sedan har jag heller inte skickat iväg kvittot som jag skulle ha gjort för typ en hel månad nu snart.
 
3. Det bästa köpet den här månaden?
- En jätte fin mugg som jag har på mitt arbete. Älskar att ha min egna mugg som bara jag använder.
- Tränings leggingsen samt träningströjan på H&M. Har ännu inte visat er dem, men idag kommer
jag att använda byxorna som jag har köpt eventuellt tröjan också och ska då fotografera mig i dem.
- Alla saker jag köpt till Niclas adventskalender. Jag är nöjd med dem tre saker som jag redan köpt.
- Min nya vinterjacka jag köpte på Intersport. Den är så himla snygg och jag är så himla nöjd!
- Rosa bandet som jag köpte på Coop i början av månaden och använt flitligt!
- Grytlappar samt förkläde från Biltema samt en mugg-to-go termos. Samma butik!
- Jag köpte även en bok och har lagt till en beställning på samma bok-serie. Jag läser så mycket
och då jag var yngre läste jag en viss bok-serie som hette house of night. Det har nu kommit ut
två nya böcker sen jag sist lade dem på hyllan och trodde att den sista boken var ''glömd.'' Men
så nu har jag sista boken, nummer 12, hemma samt 11 delen är på väg hem till mig. Jihu!
- Sedan en plånboks grej. Shit vad jag har shoppat den här månaden, haha...
 
4. Vad är det bästa som du har fått den här månaden?
- Då pappa kom hem ifrån kryssningen med sin firma så fick jag en jätte fin kastrull samt två godis
påsar som jag ännu faktiskt inte har lagt beslag helt på. Jag har fortfarande kvar godis och det är 
jag stolt över.
- Sedan fick jag, från samma resa, utav min bror 7-8 st små nutella burkar utav honom. En har jag
redan använt och fy satan så gott det är med nutella. Det är verkligen så gott på en smörgås också!
 
5. Vad är det bästa som du har gett bort den här månaden?
- Ja, det var väl en lapp till min kusin Theodor där det stod att han skulle få en utekväll med oss
som sagt. Det blev en lite dyr summa, men så värt det. Hoppas verkligen han hade det trevligt!
 
 6. Den mest spelade låten den här månaden?
-Hm.. Har inte direkt en mest spelade låt. Samma låtar som jag lyssnade på flera månader tillbaka
lyssnar jag då nu också på. Så med andra ord så lyssnar jag fortfarande på dem mest spelade låt-
arna från några månader tillbaka. Men en av låtarna som jag inte har visat för er är den här:
 
 7. Vilken eller vilka böcker har du läst den här månaden?
- Samma som förra månaden - om pensionärsgänget.
 
8. Vilka biobesök har du varit på den här månaden?
- Det var ju förra torsdagen, den 27/7, då vi såg på Inferno som jag har skrivit om.
 
 9. Bästa utflykten/utflykterna för den här månaden?
- Vi har inte rest något jag och min pojkvän, men det får absolut bli alla fina höstpromenader!
 
10. Bästa outfiten för den här månaden?
- Hm.. Svårt. Jag kan faktiskt inte riktigt komma på någon speciell. Väldigt nöjd med den här
vita tröjan jag senast köpte på H&M som jag hade på Theodors utekväll. Men har då ingen 
bild på mig då jag har den. Så får bli den här outfiten som jag tyckte lite extra om!
 
💕
#1 - - Tuva Björnwall:

åh vilken fin tröja!!

#2 - - Erika:

Kul med dessa inlägg :)

sv. Ja, jag tyckte Inferno var riktigt bra. Så spännande! Du borde se de andra filmerna om du gillade denna :)

#3 - - Jeanette:

Roligt att läsa :)

#4 - - Fanny:

men! Vilken härlig lista. Den var väldigt unik :D

#5 - - Gabriella :

Åh så härligt med höstpromenader!!

#6 - - JoJo:

åh jag kan inte lyssna på låten till gladiator utan att gråta xD hahaha!

sv; men visst är dom? man vill ju ha allt!!

det ska du vara, för den är riktigt snygg. :) så den kommer nog komma till användning till vintern.

härligt att höra. hoppas du har haft en fin helg också! :)

kram 💕

#7 - - Pauline Hurtig:

roligt inlägg :)

#8 - - Julia Jansson:

kul läsning!