31 oktober - mĂ„ndag 💕

 
En hemskt dÄlig bild, men ni förstÄr poÀngen med bilden. Idag Àr det den sista dagen i oktober. AlltsÄ
2016 har verkligen skuttat fram med en enorm fart, men inget som gör mig mindre ledsen för det. Utan i viss
mÄn ser jag verkligen fram emot att det t.ex. blir december eller liknande. Jag tycker sÄ mycket om 2016!
 
Men idag var jag ledig ifrÄn jobbet. En vÀlförtjÀnt ledig dag, som jag ofta brukar sÀga men den hÀr
helgen har verkligen varit tuff. SÄ idag fick jag ladda om batterierna och det behövs verkligen! Men vaknade
rÀtt tidigt idag men gick inte upp fören 9.00. Niclas arbetade kvÀll idag sÄ att han och jag tillsammans fick
en sovmorgon. SÄ mysigt! Men mer under förmiddagen skedde inte. Lite saker inom pokémon skedde och
jag lagade plÀttar till lunch osv osv, sedan dÄ Niclas drog till arbetet sÄ gick musten ur mig. Jag skulle ha
stÀdat men det blev inte mycket till det. Satte mig i soffan och tittade pÄ tvÄ avsnitt utav ghost whisper-
er, tog hand om disken och tvÀttade lite. DÄ mamma kom hem sÄ Äkte vi ivÀg nÀstan till F&S och trÀnade.
SÄ skönt! 
 
Handlade present till pappa som fyller Är pÄ onsdag samt fars dag presenten Àr redan avklarad. Min
bror fyller Är den 13 november och jag har redan tÀnkt ut vad han ska fÄ ocksÄ. SÄ lycklig att jag bara ler!
Men blev varma mackor till middag och det Ät jag uppe i mitt stökade rum framför tvÄ avsnitt utav samma
serie. SÄ underbar serie. Imorgon hade jag tÀnkt att stÀda, behövs verkligen. Hur kan man leva sÄhÀr?
 
Hoppas att ni har haft en toppen halloween alla lÀskiga dÀr ute! Inga barn har faktiskt kommit till
oss idag. Men det sörjer jag absolut inte dÄ jag egentligen inte ser vitsen med att tigga godis, haha.
 
 
💕
#1 - - NICOLE:

Inga barn som knackat pÄ hÀr heller! Kan ju vara en kul grej dock :) SV: visst Àr det mysigt :)
Jobbigt om du mÄste jobba pÄ julafton men sÄ Àr ju lÀget i sÄ fall.. i vissa yrken gör man ju det men man fÄr göra det bra för varandra ÀndÄ :) Hoppas du kan fÄ ledigt i Är :)

#2 - - Tilda Barkselius:

Oktober har verkligen flugit förbi!

#3 - - Sara Ekman:

2016 har gÄtt sÄ himla fort!!

#4 - - linda:

Redan november, shit vad snabbt tiden springer förbi!

#5 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

mysigt med plÀttlunch :) AngÄende vÄr matsedel sÄ planerar vi inte i förskott mer Àn en eller ett par dagar, allt annat hittar vi pÄ som vi kÀnner för det :)

#6 - - Anita:

Oktober sÄg FullspÀckad ut ;)

#7 - - Flisan:

sv: once upon a time, typ min favorit serie hehe :D
jamen precis :)

#8 - - Denise:

HÀnger inte alls med - det hÀr Äret har gÄtt sÄÄ fort! :)

#9 - - Lillabus:

LÄter som ett bra och avslappnat slut av oktober mÄnad. Jag vet inte alls vad jag och Signe ska ge Oskar i farsdagpresent i Är. StÄr helt still men nÄgot fÄr det vÀl bli.

Jag jobbar varannan helg, hade hellre haft var tredje men tyvÀrr. Hur ofta jobbar du helg?

Jo jag hade sÀkert kunnat byta med min kollega som arbetar natt men kÀnde pÄ nÄgot sÀtt att vi ÀndÄ inte har chans till guld sÄ inte riktigt vÀrt :) nu fick jag ÀndÄ vara hemma och vabba ocksÄ sÄ hade ju kvittat, haha.

#10 - - Days by Johanna:

Vi köper sÄ stor sÀng till Hugo redan nu för vi skall kunna sova bekvÀmt bredvid honom sÄ sömnen inte blir sÄ pÄverkad :)

#11 - - Linnea:

Vad roligt! JÀttekul att du hörde av dej :) jag mÄr bara bra! Kram