30 november - onsdag 💕

 
Idag Àr det den sista november. MÄnaderna har verkligen gÄtt fort det hÀr Äret. Men det Àr inte alltid
negativt dÄ jag bara Àlskar allt med december och har lÀngtat lÀnge efter december nu. SÄ jag Àr vÀldigt lyck-
lig över att december börjar imorgon! Men idag sÄ fick jag en sovmorgon till 8.00, men gick vÀl inte upp fören
ungefÀr 20 över kanske. Men skönt att inte behöva kÀnna stress och till min förvÄning sÄ sÄg jag pÄ kalend-
ern och sÄg att jag började en halvtimma senare idag. Skönt! Men tittade pÄ lite pokémon avsnitt och stÀda-
de lite i rummet inför julpyntning som jag mer framÄt helgen ska pula med och sedan sÄ Äkte jag in komm-
unalt till mitt arbete. PÄ arbetet gick det bra, över förvÀntan samtidigt som det fanns saker som jag riktigt
störde mig pÄ. Men pÄ den avdelning jag var idag, med den boenden, sÄ Àr det inte sÄ konstigt, haha...
 
Men nu hemma, killen min hÀmtade mig as usual och nu snart blir det vÀl att lÀgga sig till sÀngs. So-
vmorgon imorgon ocksÄ skönt nog och det ser jag fram emot dÄ jag kÀnner mig riktigt trött just nu. Har Àven
fixat och donat lite inför adventskalendern som börjar imorgon för min Àlskade pojkvÀn. Första presenten har
jag redan fotograferat som ni kan se - men vad som befinner sig i presenten fÄr ni allt höra imorgon! Men det
ska bli sÄ spÀnnande. Dock sÄ blev jag klar med alla presenter igÄr - men sÄ missade jag en grej och behöv-
de köpa om den sÄ det Àr endast en grej som han ska fÄ den 19:e, sÄ kÀnner inte en jÀtte stor press, skönt
nog. Men nej, nu ska jag nog ta och lÀgga mig i sÀngen och se pÄ TV eller nÄgon serie eller nÄgonting annat.
 
Hoppas ni har haft en toppen onsdag idag och toppen avslut pÄ november mÄnaden!
 
Kram 💕
#1 - - MALIN:

Det lÄter som en hÀrlig dag :) Kram

#2 - - N:

Ja tiden gÄr verkligen snabbt!

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

vad skönt med sovmorgon tvÄ dagar i rad :D Lovely! Jag Àr verkligen peppad pÄ sovmorgon IMORGON!! Börjar arbetet sÄ sent som 09:20!! OMG!

#4 - - Linda:

Ska bli mys med julkalendern :-)

#5 - - Sofia Werlin: mammalivet och hÀlsolivet:

Året har gĂ„tt sĂ„ galet fort! December fĂ„r gĂ€rna gĂ„ sakta!

#6 - - carolines:

Skönt med sovmorgon :)

#7 - - Emma:

🌾 Bolmgrens Julkalender 2016 🌾
Lucka 1 gĂ„r nu att hitta i min blogg! Kika in för att se vad som döljer sig i den 🙌

#8 - - Liene SvÀrd:

sv: Wow skrev du ocksÄ egna lÄtar? varför slutade du? visste inte om det. Skulle va kul att höra.

Tycker med november gick fort, kanske för snön. Var inte lika grÄtt ute som vanligt.

#9 - - Julia Johansson:

Älskar december! :)

#10 - - Flisan:

sv: dÄ tkr jag verkligen att du ska ta och se den hehe :D
ja det förstÄr jag!

sjukt att det redan Àr december mÄnaderna bara flyger ivÀg :P

#11 - - SlÀpp taget. följ flödet:

LÄter som en fullspÀckad men bra dag! Skönt med lite sovmorgon! :)