31 maj - tisdag 💕

 
Ja och nu Àr vi inne pÄ sista dagen i maj. Men herrejösses sÄ tiden gÄr fort. KÀnns som det bara var
ungefÀr en mÄnad sedan som jag fick mitt vikariat pÄ arbetet haha. Men det Àr samtidigt underbart att tiden
gÄr sÄ fort. Det Àr sÄ underbart eftersom att jag har mÄnga hÀrliga saker inplanerat under sommartiden!
 
Idag fick jag gÄ upp tidigt. Blev ett dagpass som gick vÀldigt bra, till en början. Sedan spÄrade det ut.
Nej, men klockan 10.00 skulle tvÄ av mina kollegor gÄ ned pÄ ett möte, vilket gjorde att jag blev ensam pÄ
avdelningen. Dem skulle sÀtta in en timvikarie (eller tvÄ st) men viss information gick inte vidare frÄn en
mun till en annan och gjorde att till en början fick jag vara helt sjÀlv! Oerhört jobbigt. En vÀn till mig gick 
över frÄn sin avdelning för att kunna hjÀlpa till, Àven ifall att hon inte visste att hon skulle egentligen ha vart
dÀr och hjÀlpt mig haha. Allt var sÄ rörigt. Men det gick bra i alla fall och jag slutade 13.00, sÄ det var skönt!
 
HÀmtade upp Niclas efter jobbet och sedan Äkte vi in till klÀttringen för att sedan mötas av en stÀngd
dörr. TyvÀrr hade dem nÄgon reparation dem skulle göra den hÀr dagen, sÄ dem hade stÀngt. Snyft! Helt i
onödan hade vi Ă„kt dit. Menmen, inte hela vĂ€rlden. Åkte hem och mös ute i solen för att idag har det verkligen
varit varmt ute. Helt underbart! Sedan sÄ hÀmtade vi upp mamma, grillat och nyss hÀllde jag i mig en god
kopp kaffe innan sÀng dags. Skönt! Nu blir det nog att sova. Ledig imorgon, men har ÀndÄ planer hehe!
 
Hoppas att er tisdag har varit bra idag!
 
Kram 💕
#1 - - MADDISENJ.SE:

Kul med klÀttring

#2 - - Malin:

hÄller med, tiden bara rusar. Det var ju julafton igÄr i princip, haha.