30 maj - mĂ„ndag 💕

 
Litet fint citat fÄr vara inlÀggets bild idag. Idag blev det att sova till lite över sju pÄ morgonen och
sedan gick jag upp tillsammans med finaste pojkvÀnnen. DÄ han Äkte ivÀg till skolan, trÀnade jag i över
40 minuter och sedan sÄ slog jag mig ned i soffan för att se Huntsman: winters war som faktiskt var bra.
Sedan var det bara att bege sig till arbetet. PÄ arbetet gick det bra, inget speciellt skedde. Killen hÀmtade
mig efter arbetet och nyss fick vi i oss en god frukost som jag Àven ska Àta till lunch imorgon och nu snart
ska jag ta och sova. Efter i helgen samt dagens arbetspass sÄ Àr jag fruktansvÀrt trött faktiskt. TrÄkigt...
 
Jag hoppas att er mÄndag har varit bra och att början pÄ veckan startade bra!
 
Kram 💕
#1 - - anneli:

Vad jobbar du med? :)

#2 - - Anita:

SnÀll du Àr som gÄr upp tillsammans med honom :D

#3 - - jessy:

​- Vinnaren av mĂ„nadens blogg Ă€r nu uppe pĂ„ bloggen, kolla in om det blev du som vann! :D kram

#4 - - Malin:

vilket fint litet citat!:)