Månadens avslutande - mars månad 💕

 
 
1. Månadens citat?
- Tänk positivt - inget löser sig med en massa negativa tankar.
 
2. Vad har varit det bästa den här månaden?
 - Jag började på mitt vikariat den här månaden och jag älskar det!
- Fick fira påskafton en liten stund även fast att jag arbetade den dagen.
- Det har varit otroligt fint väder den här månaden med många soliga dagar.
- Fick ungefär en veckas FF då föräldrarna var i Sälen + en dag hos Nikkis mamma.
- Jag har äntligen fått min delegering och det går jätte bra på arbetet med den!
- Fått gå två utbildningar (brandsäkerhets- och HLR utbildning).
- Började träna igen men...
 
 
3. Vad har varit det sämsta den här månaden?
- ... Jag fick svullen knäskål så att jag var tvungen att sluta träna & nu har jag hamnat i otakt
igen. Synd det eftersom att det kändes otroligt skönt att äntligen få börja träna igen. Jag ska
försöka sedan till helgen eller imorgon att träna lite lätt så att jag kommer igång igen!
- Det var även synd att jag inte kunde fira påskafton tillsammans med min mammas släkt...
 
4. Det bästa köpet den här månaden?
 - Mina TBS-produkter som ännu inte har kommit, då jag köpte dem via internet 24/3.
Och gåvan självklart, tack finaste älskling! ♥
- Min mascara.
 
5. Vad är det bästa som du har fått den här månaden?
- Mina fina blommor (tulpaner, påskris och en gul påskblomma) utav min mamma.
- Påskpresenten jag fick av mina föräldrar!
 
6. Vad är det bästa som du har gett bort den här månaden?
 - Mina föräldrar samt min brors påskgrejor dem fick av mig samt överrasknings ägget
som killen fick av mig hehe. Trisslotterna ska vi inte tala om då killen & jag fick nitlott!
 
7. Den mest spelade låten den här månaden?
Osäker.. Jag tror att det måste vara från spotify listan ''twilight forever..''. Alla låtarna där
specifikt den här ''A thousand years'' med Christina Perri. Den låten är hur mysig & fin som helst!
 
8. Vilken eller vilka böcker har du läst den här månaden?
 - Jag har läst ''Det man minns'' av Thomas Bodström.
- Nu läser jag ''divergent'', första boken/första filmen av Veronica Roth.
 
 9. Vilka biobesök har du varit på den här månaden?
- Jag har varit och sätt på ''the alligant'' med min finaste kille. Ingen mer förvånande nog.
 
10. Bästa outfiten för den här månaden?
 
 
Tror nog att den här outfiten som jag hade på påskafton var den finaste. Härliga sommar shorsten kom
fram och ett par jag aldrig någonsin har använt eller valt att köpa själv. Först tyckte jag inte alls om dem
här shortsen, men efter att ha gått i dem i några timmar började jag tycka om dem mer och mer faktiskt!
 
💕
#1 - - Lillabus:

Tycker alltid att detta är lika roligt att läsa. Tråkigt med knäskålen, hoppas du kommer igång igen med träning som du vill.
Jag bara älskar dina shorts, tro de kommer vara ännu snyggare varma sommardagar utan leggings under.

Haha, tro nog faktiskt jag föredra att hon håller på Hammarby och inte GAIS i så fall :)
Vi är med i miljonlotteriet, mest bara för att vi tycker det är roligt att skrapa.

#2 - - Tuva Björnwall:

kul att läsa!! :)

#3 - - Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Så himla härligt inlägg! Så kul att de tillbaka på månaden :D

#4 - - Nicole:

Kul att läsa :)

#5 - - Caroline:

Vilken rolig lista, den lånar jag :D

Sv; Ja Lidl är himla bra :)

#6 - - Tilda Barkselius:

Jättekul att läsa!

#7 - - therese:

Trots problem med knät låter det som att du haft en rätt fin månad ändå, eller väldigt fin till och med! Så skönt att det är lite ljusare och varmare. Saknat det!

#8 - - Louise:

Vilket härligt inlägg! :)

#9 - - Johanna:

Vilken kul lista att läsa igenom! :)

sv: Jaaa men det har blivit massa extra timmar utöver det så nu är jag typ död, men jobbar resten av veckan också! ;)

#10 - - Petra:

Roligt att läsa hur din månad har varit

#11 - - Anita:

Härligt inlägg :D