Månadens avslutande - juni månad 💕

 
1. Månadens citat?
- Njut utav ditt liv.
 
2. Vad har varit det bästa den här månaden?
- Att vi har gått in i en sommarmånad, även ifall att det inte är så somrigt väder.
- Jag har firat världens finaste pojkvän på hans 20 års dag!
- Jag har fått vara med och uppleva då Niclas tog studenten. det var en sådan
underbar dag att få bevittna. Och fira det efteråt två gånger var väldigt trevligt!
- Firat min fina mamma som fyllde år igår. Fina mamma!
- Varit i Örebro tillsammans med fina släkten under midsommar-helgen.
 
3. Vad har varit det sämsta den här månaden?
- Allt rörigt på arbetet med sommarvikarie som inte är det och en massa annat
rörigt. Tråkigt, då jag hade sätt framemot att få träffa nya, men det löser sig nog.
 
4. Det bästa köpet den här månaden?
- Mina top-crop tröjor. Båda är så otroligt fina! Samt min svarta och vita kofta.
- Min nya Björn Borg väska - jag rent utav bara älskar min väska. Så otroligt fin!
- Mina nya underkläder. Super nöjd!
 
5. Vad är det bästa som du har fått den här månaden?
- Alla saker för mina allergiska utslag från midsommar-helgen faktisk haha!
 
6. Vad är det bästa som du har gett bort den här månaden?
- Restaurangbesöket som Niclas fick på sin födelsedag.
- Presenterna Niclas fick på sin student.
- Det mamma fick utav mig bland annat på födelsedagen igår.
- Dantes doppresent ifrån mig och Niclas. Så fin!
 
7. Den mest spelade låten den här månaden?
- Oj, måste nog vara Måns låt - fire in the rain. Den är såå bra!
 
8. Vilken eller vilka böcker har du läst den här månaden?
 - Jag läste ut alligent och även läst ut four. Nu har jag på börjat att läsa den sista
boken (tror jag) om pensionärsgänget. Så himla charmiga böcker måste jag få säga!
 
 9. Vilka biobesök har du varit på den här månaden?
- Jag och Niclas var och såg på ''central intelligence''. Den var riktigt riktigt bra!
 
10. Bästa outfiten för den här månaden?
 
💕
#1 - - Junitjej :

Trevligt inlägg! Så fin klänning!

#2 - - jessy:

Hejsan!
Vinnaren av månadens blogg är nu uppe på bloggen, kolla in om det blev du som vann! :D
Ha en bra dag, kram.

#3 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Åh vilken fin klänning!

#4 - - Gabriella:

Roligt inlägg!!