27:e och den 28:e juni - mĂ„ndag och en tisdag 💕

 
MĂ„ndag:
HallÄ dÀr. Vaknade upp lite senare igÄr eftersom att jag och Niclas började sent. Skönt! Jag Àr sÄ van
vid att gÄ upp tidigt pÄ grund utav att han skulle till skolan. Skönt att han har tagit studenten nu! Men ja, nej
det blev iallafall ensamtid hemma, dÄ Niclas Äkte hem till sin pappa innan arbetet för att hÀmta lite saker. 
SÄ blev att se pÄ vÀnner och lite annat som gick pÄ teve innan jag Äkte ivÀg. MÄdde inte alls bra, men jag
Äkte ivÀg och hÀrdade ut mitt pass. Jag mÄdde dÄligt pÄ grund utav broms-betten jag skrev ett inlÀgg om 
idag och sedan sÄ tror jag att jag Àr lite smÄtt pÄverkad av allergitabletten som jag började ta i söndags. SÄ
det Àr inte jÀtte konstigt. Men snÀllt nog sÄ lÀt mina kollegor mig gÄ en halvtimma tidigare hem för att jag
inte mÄdde bra. SÄ mamma hÀmtade upp mig och till Niclas jobb for vi för att hÀmta upp han. SnÀll mamma
jag har! Sedan sÄ Äkte vi hem och jag somnade rÀtt sÄ snabbt igÄr kvÀll. Skönt faktiskt!
 
Tisdag:
Idag stannade jag hemma eftersom att jag inte mÄr bra alls med yrseln och illamÄendet och allt sÄdant
dÀr. Jobbigt.. Men sÄ Àr det ibland. Jag tog det bara lugnt med Niclas som Äterigen idag jobbade kvÀll och
sedan lÄg jag bara i soffan och tittade pÄ vÀnner. Till kvÀllen blev jag dock rastlös och började baka en liten
kladdkaka till mamma imorgon som hon ska fÄ pÄ morgonen och sedan en stor hon kan ha till arbetet och
bjuda pÄ, dÄ hon fyller Är imorgon. SÄ det var trevligt att fÄ hjÀlpa till pÄ sÄ sÀtt! Nyss, för ungefÀr en halv-
timma sedan kom Niclas hem och jag ska nog  hoppa i sÀngs nu. MÄr lite bÀttre men kÀnner mig fortfarande
trött och jag har nog ÀndÄ inget bÀttre för mig. Kommer somna om jag ska se ytterligare ett avsnitt haha.
 
Hoppas att ni har haft en bra början pÄ vecka 26!
 
Kram 💕
#1 - - Emelie Andersson:

Vilka snygga byxor! :)

sv: ja den blev rolig ÀndÄ och jag njöt extra av de timmarna som jag var hemma ;)

#2 - - Days by Johanna:

Hoppas du mÄr bÀttre idag!

Jag vet Erik gÀrna vill gifta sig inom 1Är frÄn förlovningen. Men vi har lite andra dyra projekt som skall göras, som fiber och bytt tak pÄ uterummet, sÄ det fÄr gÄ före bröllop :) Men vi förlovade oss skottdagen och den Àr ju först om 4Är sÄ man kan ju sÀga vi hÄller oss inom den tidsramen haha

#3 - - Tilda:

Hoppas du mĂ„r bĂ€ttre nu!😊

#4 - - NICOLE:

Fy vad jobbigt med sÄdant mÄende :( Hoppas det gÄr över! Mumsigt med kladdkaka hehe :)
SV: jo den var hur bra som helst tycker jag :)
HÄller med, skönt med blandade pass för ibland kan det vara skönt att sova ut lite och andra dagar Àr det superskönt att ha en ledig kvÀll :)
Vi fÄr nycklarna pÄ fre och Henrik börjar flytta lite saker dÄ men jag flyttar i juli/augusti :)

#5 - - Erika:

Vad snÀllt att du gjorde kladdkaka till henne :)

#6 - - Moa:

vad skönt med att vara ensam och kolla serier, Àlskar sÄdana dagar;)

#7 - - Denise:

Hoppas du mÄr bÀttre idag :)

#8 - - Gabriella :

Blir ocksÄ helt rastlös av att bara gÄ hemma men hoppas att du mÄr som vanligt nu, gott med kladdkaka!!

#9 - - Flisan:

Sv: tack :D

Helt sjukt att det redan Àr torsdag, dagarna gÄr sÄ jÀkla fort hehe :P