Senaste TBS - köpet 💕

 

 
 
Mitt nyaste inköp ifrån the body shop. Blev först att köpa dessa shower gel som ni kan se allra
längst ned. Shea butter cream eller vad den heter och strawberry. Strawberry har jag använt 
tidigare och den doftar så gott och shea butter cream använder jag just nu. Kärlek till dem båda!
 
Sedan köpte jag via internet dessa tvåler: vineyard peach shower cream och papaya. Ännu inte
använda, men doftar super gott! Och till det köpte jag även blueberry body lotion. Använt en gång
och rent utav älskar den. Den doftar dock inte jätte mycket blåbär men den doftar gott i alla fall!
 
Och det senaste köpet i tisdags blev dessa: Passion fruit och blueberry samt early-harvest rasp-
berry shower gel. Som sagt är dessa heller inte använda ännu, men allihopa doftar så himla gott!
 
Yes, jag är en tvål-freak. Jag rent utav älskar tvålar. Men vem blir inte glad utav att få hem en sån
här god doftande tvål? Jag blir i alla fall oerhört glad. Älskar den här affären. Tror nog många gör.
 
💕
#1 - - Ida Lindborg ♡:

åh jättebra ju!!

Sv: japp :D

#2 - - Anonym:

åhh, blir avis nu ju haha!! xD

#3 - - Kattis:

Man nästan ser på flaskorna att det luktar otroligt jättegott!:D Handlar väldigt sällan på TBS måste jag erkänna...kanske skulle shoppa lite väldoftande shampoon och tvålar någon dag!

sv: Jag bor i Gävle annars...så rätt nära Uppsala egentligen!:)

#4 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Åh vad nice! Har ännu inte testat nåt från TBS men har hört så mycket bra om det! VARFÖR HAR JAG INTE TESTAT!? Haha :O

#5 - - Mia Forsberg:

Jag gillar the body shops-produkter, främst body buttern :) Har själv haft de där duschcrémerna, gillar bäst jordgubb och vanilj.

Tack så mycket, kul att du gillar det jag målat! :) Ja det är så avkopplande och kul att måla, älskar det. Jo det är inte alls kul att vara så trött men det är ju så när jag är utbränd :( Hoppas det blir bättre snart.

Vad har du hittat på denna onsdag? :)

#6 - - jessy:

Älskar body shop :D

#7 - - Josefine:

Är också lite sådär smyg-förtjust i tvålar haha ;)

#8 - - Gabriella :

Åh jag älskar deras produkter, såå bra och luktar ju underbart!!