Månadens avslutande - juli månad 💕

 
1. Vad har varit det bästa den här månaden?
- Det helt klart bästa är ju självklart Åland resan tillsammans med min underbara pojkvän samtidigt som vi
matchade in på vår månadsdag. Det var en helt underbar resa och det är nog helt klart den bästa resan!
- Grillfesten hos Niclas kompis Denis. Vi firade att han hade blivit 20 år och fick träffa på hans släkt samt
Denis lilla syster Daniella som var hur trevlig som helst. Hoppas på att få träffa henne fler gånger!
- Allt shoppande med mamma. Det har varit hur mysigt som helst med mammadagar i shoppingcentret.
- Det har klart varit underbart att återigen få träffa alla kollegor som kommit tillbaka ifrån sin semester!
- Fick även veta under den här månaden att jag kommer att få en fortsatt tjänst, men mer om det i ett
annat inlägg tänkte jag.
- Att se på bio och umgås med Niclas syster samt att få umgås med fina släktingar!
 
 
2. Vad har varit det sämsta den här månaden?
- Det är att jag har fått en ny tjänst, fast på en annan avdelning. Som sagt, mer om det kommer upp sen.
 
3. Det bästa köpet den här månaden?
- Mina två necessärer som jag köpte från Åhléns, en liten och en stor i svart färg.
- 2 body's från H&M, träningshorts från H&M, tränings t-shirts från ginatricot, 2 tränings bh från kapahl,
en svart sväng kjol ifrån H&M och  2 shorts från H&M.
- Jag har även köpt TBS-produkter, som ni kan läsa om i det här inlägget.
- Jag köpte även ett par nya skor för endast 99kr. Egentligen inte dem jag vill ha, men tänkte sattsa på
dem sen till höst. Men jag är ändå väldigt nöjd över mina svarta warp skor från Stadium!
- Böcker till mig! Fyra stycken.
 
 
4. Vad är det bästa som du har fått den här månaden?
- Den här underbart fina klänning som min mamma köpte till mig från H&M. Som Niclas rent utav älskar!
Och som jag har haft turen att få använda två gånger och känt mig så himla vacker i.
- En ny parfym samt body lotion av Escada summer edition. Den doften doftar så himla gott!
 
5. Vad är det bästa som du har gett bort den här månaden?
- Den 6/7 så  gav jag min fina mamma blommor eftersom att hon hade namnsdag den dagen!
- Jag gav mina fina kusiner (Cassandra och Tindra) lite smycken då jag rensade och likaså till mamma.
- Jag gav Josefine ett jätte fint serveringsfat i blå färg. Den var hur fin som helst!
- En bok till en som jag ska skicka iväg den till och sedan köpte jag även en bok till finaste!
 
 
6. Den mest spelade låten den här månaden?
- Oj, det var väldigt svårt. Jag har lyssnat på väldigt mycket. Så svårt att besvara för denna månad..
 
7. Vilken eller vilka böcker har du läst den här månaden?
- Jag har endast läst ''rån och inga visor'' och har mer än halva boken kvar. Det har varit väldigt segt
på den fronten, men jag försöker så gott som jag kan. Den boken är ju väldigt bra, så inga fel på den!
 
 
 8. Vilka biobesök har du varit på den här månaden? 
- Jag var och såg på ''legenden om Tarzan'' den 22 juli, tillsammans med Josefine och Niclas!
 
9. Bästa utflykten/utflykterna för den här månaden?
- Det var Åland resans alla utflykter. Då vi var på museum och klev ombord på fartyget Pommern, att
få titta på utsikten från Uffe på berget samt ett annat utsikts ställe, vi var på ett slott och vi besökte
en underbar ö och en massa mysiga restauranger. Ja, allt vi gjorde på Åland var hur mysig som helst!
 
 
10. Bästa outfiten för den här månaden?
- Det är den här klänningen som jag fick utav min mamma. Men gick inte att ladda upp från H&Ms
hemsida. Men jag ska försöka att fotografera den och lägga upp den någon gång under augusti!
 
💕
#1 - - N:

Det låter som en bra månad!

#2 - - Amanda:

Åh vad härligt med Åland och bio! :D Men synd att du fått en tjänst på en annan avdelning, om du trivdes bra på den förra :( Sv: Ja jätte jobbigt att inte veta, är jätte rädd för att äta penicillin nu, ifall det var det som utslagen kom utan från första början.. (Hade ätit ca 6 penicillin kurer, och precis avslutat en då, men man kan inte vara säker). Men apropå ditt pass så kom jag på att jag måste förnya mitt som snart går ut! Man känner inte ens igen mig haha :) I morgon börjar jobbet för mig, 2 veckor gick alldeles för fort :(

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag älskr The Body Shop, kanske är det mitt bästa köp också :D

#4 - - Erika:

Verkar ju som en fin månad :)

#5 - - Days by Johanna:

Låter som en härlig månad

#6 - - Ida Lindborg ♡:

roligt och läsa! :D

#7 - - Johanna Utterberg:

Kul och läsa din månadslista!! :)

#8 - - Kattis:

Roligt inlägg!:) du verkar ha hunnit med en hel del denna månad och nu är jag väldigt nyfiken på denna underbara klänning!

sv: självklart får du använda listan, jag uppmuntrar till det!:D

#9 - - Sharon:

Så mysigt med en resa med någon man älskar!

Kram

#10 - - Alice:

Men fy vad gosigt med Åland!

#11 - - Felicia :

Ååh lista :D älskar listor

#12 - - Gabriella :

Roligt att läsa!!