Månadens avslutande - januari månad 💕

Nu har jag gjort denna sammanfattning av varje månad i ett helt år nu! Jag minns hur jag hittade
på idén att göra denna lista varje slutet av månaden och jag har varit taggad på att få göra den hur
länge som helst och jag längtar fortfarande efter att få göra denna lista, varje månad. So Enjoy! 💕
 
1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Mysig, slitsam på ett bra sätt & härlig.
 
2. Vad har varit det bästa på denna månad?
Jag har fått jobba väldigt mycket denna månad + fått min första lön på detta jobb.
- Jag har fått fira födelsedags kalas två gånger (räknar med den idag då också!).
- Jag och killen har haft en dejt-kväll i fredags, det var hur härligt som helst.
- Åkt skidor med grabbsen som jag inte har gjort sen fyra år.
- Att morfars operation har gått bra, men tycker det är riktigt tråkigt att vi inte har sätts.
 
3. Vad har varit det sämsta denna månad?
- Som sagt opererades min morfar i januari, den 11, och den operationen var stor. Jag är sjukt lycklig
över att allt har gått jätte bra och att han fick komma hem den 15, samma vecka då. Men det som är
det sämsta med denna månad är då att jag har inte lyckats komma till Örebro för att hälsa på honom.
Jag har jobbat varenda helg sen jag fick jobbet, så att jag har inte kunnat ta mig iväg. Denna helg är 
jag i och för sig ledig (tack & lov för det) men då blev det så istället att jag fick fullt upp denna helg...
 
4. Bästa köpet denna månad?
- Jag har köpt fyra plagg från lager 157 i fredags.
- Jag har köpt min kusins present som hon får idag på sin födelsedag.
- Jag har köpt tulpaner till min finaste mamma, men dem slog aldrig ut...
 - Läppstiftet jag köpte igår, I love it!
 
5. Sämsta köpet denna månad?
- Oj.. Ja ni, det kan jag inte komma på för tillfället.
 
6. Vad är det bästa du fått denna månad?
- Jag har fått rosor på min dopdag.
- Jag fick min mugg samt min väggkalender denna månad!
- Minion ''helium-ballongen'' som jag fick utav killen från heron city.
 
7. Vad är det bästa du gett bort till någon denna månad?
- Det är då min kusins present, som hon kommer att få idag då hon fyller år.
- Tulpaner som mamma fick utav mig på tulpanens dag den 15 januari.
 
8. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
- Jag tror jag ska nappa på vikariatet, även ifall att det är på en annan avdelning och att jag inte
känner för det alls. Det kommer säkert bli jätte bra i alla fall förhoppningsvis.
 
9. Vilken eller vilka böcker har du läst denna månad?
- Jag har börjat läsa på ''hungerselden'' av Eriksson & Axlander Sundqvist, men jag har inte läst
ut den eftersom att jag ganska så snabbt började läsa på ''hobbiten'' av J.R.R Tolkien.
 
10. Vilka biobesök har du varit på denna månad?
- Jag har varit på en förhandsvisning av the hateful 8 med killen och hans pappa den 1 januari.
Daddy's home med killen den 8 januari.
- Såg på premiären i fredags av the revenent.
 
11. Bästa outfiten denna månad?
 
12. Hur ser designen ut för denna månad?
 
#1 - - Zara:

Vilket intressant inlägg! Verkar som du haft en bra första månad detta år :)

sv: Filmen var bra :)

#2 - - Elin:

Vad roligt att läsa :D din månad lät toppen! <3

Kan man få låna listan någon gång? Länkar så klart till dig :)

#3 - - Petra:

kul månad du har haft

#4 - - Yasmin:

Vilken härlig månad du verkar ha haft det, verkligen en bra start på året! :)

#5 - - Sigrid:

Kul att läsa :D

#6 - - Johanna:

Härliga lista!

#7 - - Petra:

sv visst var den passar mig perfekt i mitt kök.


härligt att höra jodå det har den också varit

#8 - - Erika:

Så roligt att göra dessa varje månad :)

#9 - - Tea Rajkovic:

Roligt inlägg!

#10 - - Kaffehörnan:

Häftigt att läsa kanske fel ordval jätteroligt. Du är kreativ tjej

#11 - - Amanda Lindstrand:

Jätte kul lista :D

#12 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Vilken härlig lista :). Roligt verkligen att få läsa den :).

#13 - - Ida Lindborg ♡:

vad roligt och läsa! :D

#14 - - Jessy:

Härlig sammanfattning!

#15 - - Petra:

hej, gå gärna in och rösta på min hund Nelzon :) tack
http://www.viivilla.se/tavlingar/villavovven/?photoId=226825

Svar: Gillar inte sådana kommentarer, så uppskattar om du inte skickar sådana till mig! :)
Carolina Knas Thoor

#16 - - Mia Forsberg:

Kul att läsa detta eftersom jag inte alls typ suttit vid datorn i januari, så har inte följt någon blogg och inte haft koll alls på vad som hänt :P

Mysigt med dejt-kväll! Det ska jag och killen ha under alla <3 dag-helgen tänkte vi. Då ska vi gå på restaurang och äta, bara vi 2 :)

Hihi ja minionerna är så kul, älskar deras citat. :D Såg den filmen faktiskt förra helgen, riktigt rolig ju!