Grattis Cassandra 💕

 
Grattis min fina, underbara kusin, Cassandra. Idag fyller du hela 14 Är och jag kan inte förstÄ att du
har blivit sÄ pass stor! Nu till hösten (I know, lÄngt dit, fast ÀndÄ inte) börjar du i Ättonde klass. Sjukt!
 
Men du kommer för alltid att vara min lilla kusin, som jag alltid stöttar i alla lÀgen och som Àven har
stöttat mig flertal gÄnger. Minns mÄnga gÄnger dÄ jag kan ha ringt dig för att fÄ umgÄs lite och du
alltid har stÀllt upp. Eller dÄ Niclas var i vÀg pÄ vinterveckan, sÄ stod du ut med mig i en hel helg dÄ
jag enbart pratade om hur jag saknade honom. Du stod ut och umgicks med mig och fick mig pÄ
bÀttre humör och det tackar jag dig för. Du Àr verkligen en underbar kusin med vackraste namnet!
 
MĂ„nga pussar och kramar, vi ses snart!
 
💕
#1 - - Elin:

Stort grattis till henne :D ÄÄh alltid sÄ fint att man har minnen tillsammans!

#2 - - Jessy:

Grattis till henne :D

#3 - - Jessy:

- Jotack, allt Àr bara bra med mig :D Hur Àr det med dig? :)

#4 - - Nicole :

Grattis till henne! :)

#5 - - Petra:

grattis till henne

sv ja det ska bi riktigt skönt att komma i gÄng med nÄgot aha okej jag förstÄr.

ja har anvÀnt den mycket nu haha



#6 - - Gabriella:

Grattis till henne!!

#7 - - Petra:

Sv ❀

#8 - - sommarblom.blogg.se:

Fint foto!

#9 - - Tea Rajkovic:

Grattis till henne!
Sv: Tack sÄ mycket men om rösten ska skickas ivÀg ska man skriva in sin mail och godkÀnna och sedan skicka. Det stÄr " submitted" om det skickats :) Kram

#10 - - Mia Forsberg:

haha okej vilket sammantrÀffande att jag skrev dÄ nÀr du precis tÀnkte pÄ mig :D ja jag har verkligen fullt upp sen jag flyttade hit till norr sÄ bloggen har hamnat Ät sidan totalt. Jobbar heltid, gymmar och Àr inte hemma förrÀn 19.30 pÄ kvÀllarna, dÄ ska man duscha och laga mat sÄ Àr inte klar förrÀn 21. och dÄ hinner jag bara se lite tv typ innan jag ska sova ;p

Jag minns inte nÀr jag började med mÄnads-listorna men tycker de Àr riktigt roliga och kommer fortsÀtta nu 2016 med dem :)

Ja det ska bli sÄ mysigt med en sÄn dag! Vi började prata pÄ nÀtet medan jag bodde i BorÄs, och sÄ trÀffades vi första dagen jag var hÀr i norr nu i början av januari. Sen dess har vi varit oskiljaktiga typ, varit med varann typ hela tiden :D Bara sovit ifrÄn varann typ 2 kvÀllar.

#11 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Grattis till henne! Vilken fin bild :)

#12 - - Anonym:

sv somliga har det bra haha :)

Hoppas det gÄr bra med ditt jobba pass i morgon

#13 - - MALIN:

Vilken fin bild! Grattis till henne, i efterskott :) Kram

#14 - - natalia:

SÄ fin bild pÄ henne :)