31 januari - söndag 💕

 
Lördag:
IgÄr sÄ var det helt underbart att fÄ vakna upp pÄ lördagsmorgonen och veta av att jag Àr helt ledig idag!
Har arbetat i sju helger i rad, sÄ den Ättonde helgen fick jag ta ledig enligt min chef och jag tackade sjÀlvklart
inte nej! SÄ jag njöt av hela lördagen. HÀngde med pappa till centrumet för att handla present till min kusin
som fyllde Är idag och shoppade lite lÀppstift till mig sjÀlv och gick bara runt och njöt. Sedan sÄ gjorde sig
jag och Niclas iordning för att Äka till Nacka och fira killens mosters födelsedag, dÄ hon fyllde Är i torsdags.
Det var vÀldigt trevligt, men ibland kan det bli lite lÄngtrÄkigt att bara sitta pÄ samma stÀlle. Men det var kul
att se pÄ bilder och videos pÄ deras resa dÄ dem var i Costa Rica i tvÄ veckor. SÄg riktigt mysigt ut! Men
vid halv tio ungefÀr Äkte vi hem, droppade först av Marianne, men sen Äkte vi förbi mcdonalds och fyllde pÄ
vÄra magar och mös i sÀngen med en massa cheesburgare haha. Riktigt mysigt kan jag lova er, hihi!
 
Söndag:
Idag fyllde min kusin 14 Är, som ni alla vet, och det firade vi hemma hos henne men det var inte förens
klockan 15.00. Tiden innan dess hann jag med att stÀda upp lite i rummet. Jag ska stÀda lite mer imorgon sÄ
att Niclas kan fixa iordning resten dÄ han kommer hem ifrÄn skolan. Men annars hÀnde inte mycket mer innan
vi skulle till min kusin. DÀr trÀffade vi pÄ pappas slÀkt och mös med gott fika samt jÀvligt god smörgÄstÄrta!
Riktigt gott. Cassandra fick vÀldigt mycket fint, bland annat en tröja som hon fick av mig och killen, haha! Jag
anvÀnde Àven min nya tröja jag köpte i fredags. Visst Àr den snygg! Mer bilder, nÀrmare bilder, fÄr ni en annan
dag! Men nu ska jag ta det lugnt, Àta lite middag eller liknande och se pÄ nya avsnitt av TVD och TO.
 
Hoppas att er helg har varit riktigt mysig och att er sista dag pÄ mÄnaden har varit bra!
 
Kram 💕
#1 - - Petra:

Skönt att vara ledig och fÄ sovmorgon

#2 - - Tilda Barkselius:

LÄter som en supermysig helg och cheeseburgare i sÀngen Àr sÄ hÀrligt haha :)

#3 - - Linnéa:

Åh, sĂ„Ă„Ă„ fin bild <3

#4 - - Tea Rajkovic:

sv: Vet inte riktigt men tror att det Àr för att inte robotar och sÄnt ska rösta. För varge mail Àr en röst tror jag. Man kan ju hitta pÄ en mail om man vill!

#5 - - Amanda Forsman:

Gott fika!

#6 - - MALIN:

Vilken fin outfit! Hoppas du fÄr en bra start pÄ veckan imorgon :) Kram

#7 - - Zara:

sv. Ja visst hade det! Lite unik fÀrg men mycket snygg! :)

#8 - - Julia:

LĂ„ter som en mysig helg!
sv: Ne jag Àr pÄ sÀsong 4 pÄ tvd, jag började kolla i december! Kram

#9 - - MALIN:

Svar: Tack sÄ mycket fina du! Min februari-mÄnad ska bli en sockerfri mÄnad... Vi fÄr se hur det gÄr med det! Kram

#10 - - Tea Rajkovic:

Sv: Tack sÄ hemskt mycket underbara du!

#11 - - Skogsraah:

LĂ„ter som en bra helg :)

#12 - - Moa Simborn:

Skönt med ledighet!

#13 - - Petra:

sv somliga har det bra haha :)

Hoppas det gÄr bra med ditt jobba pass i morgon

#14 - - Emma -Merakibeauty.se:

sÄ fint med peplumtopp :)

#15 - - Siliiins.blogg.se:

SÄ snygg topp du har pÄ dig!! :)

#16 - - Tuva Björnwall:

LĂ„ter mysigt :)

#17 - - Johanna Utterberg:

LĂ„ter som om du har haft en riktigt bra helg! :)

sv: Tack sÄ mycket! :D

#18 - - Pauline Hurtig:

fin topp!

#19 - - Josefine ♔:

Vilken fin topp! :D

#20 - - natalia:

LĂ„ter som en bra helg :D

#21 - - Cajsa Lindahl:

Är det denna? Det ser bra ut i alla fall. :)