31 december - torsdag (NYÅR!) ♥

 
Gott nytt år på er alla! ♥
 
Jag hoppas att ert slut på året 2015 och er början på 2016 har varit kanon bra och hoppas att det 
fortsätter så för er. Min nyårsafton har haft sina upp och nedgångar haha. Nej, men tog en skön sov-
morgon med finaste killen och vid 11.10 var jag, killen och mina föräldrar ute på en skön promenad. Det
var inte så kallt ute, det var rätt skönt att få komma ut lite och gå i skogen och bland all snö. Vi gick en
och en halvtimme och det blev en eller två klapp på axeln efter det. Sedan åt vi tre rätters middag: blev
toast och skagen till förrätt, wellington (oxfilé med smördeg runtomkring typ) med potatisgratäng och
rödvinssås till varmrätt och efterrätten blev citron & marängpaj. Grymt gott! Strax innan 20.00 hämtade
Niclas kompis oss och tillsammans gick vi hem till deras andra kompis där vi hade tänkt att ''för festa''
lite. Blev att jag och killen stannade där tills att killens kompisar skulle vidare till stan. Vi hängde alltså
inte med utan gick hem till Niclas mamma istället och nu sussar Niclas sött i sin säng och jag ska väl
göra detsamma. Som sagt, det har varit sina upp och nedgångar denna dag, men det är det väl alltid på
nyårsafton haha? Hoppas som sagt att er nyårsafton har varit bra idag & sov så gott allihopa!
 
Kram ♥
#1 - - Petra:

Godmorgon på dig bruden.

Hoppas du mår bra på det nya året och har haft en fantastik nyår.

Sv ja tyvärr är som det men jag ska försöka lägga undan 500-600 kr varje månad pch hoppas jag kan köpa en sådan cardigan innan påsk det är mitt mål.

Haha :)

Varsågod nä det går fruktasvärt fort tycker jag

Härligt


#2 - - Mia Forsberg:

Låter som en bra nyår! :) Mums, biff wellington är gott men det är längesen jag åt det. Vi åt stekt kyckling med rotfrukter i ugn, sallad och grönpepparsås. sen till efterrätt ugnsstekta äpplen med vaniljvisp och kvarg :) Sen hade vi en lugn nyår och spelade bingolotto och såg Bond-film innan alla smällare :)

Kul att du uppskattar när jag gör den där listan! :D Det kommer jag fortsätta med under 2016.

Ja men precis, jag är ledig nu några dagar fast ändå inte. Men skönt att jag inte jobbar de här sista dagarna utan kan fokusera 100% på flyttpackning och flyttstäd för det är ju en hel del att göra. :)

Hoppas du får en bra start på det nya året idag!

#3 - - Celine:

Gott nytt år!

#4 - - Vicktoria:

Ja det hoppas jag också, men det lär nog bli ett super bra år det tror jag i alla fall :)

Skönt att bara ta det lugnt också tycker jag, bara för att det är nyår så måste man inte festa ihjäl sig. Vi satt hemma hos mina svärföräldrar och spelade bingolotto igår kväll, lite lagom ansträngande på nyårsafton :)

#5 - - annelie:

verkar som du haft ett bra nyår!! själv somnade jag ensam vid tio tiden och missade allt men jag pallade inte fira..kram

#6 - - Cajsa Lindahl:

hehe ok men det låter nice! :D Det är mysigt med traditioner! :)
Gott nytt år!

#7 - - Linda:

haha nej de förstår jag :)

#8 - - Prietha:

Mysig nyårsafton!

#9 - - Elsa:

Gott nytt år! :)

#10 - - NICOLE:

Ni hann med både det ena & det andra, kul! =) SV: ja det hade vi verkligen, hur roligt som helst! =)

#11 - - natalia:

Gott nytt år finaste <3

#12 - - Jessica Högberg:

Önskar dej ett magiskt 2016!

#13 - - sommarblom.blogg.se:

Gott nytt!!

#14 - - Liborius:

Gott nytt år!!

#15 - - ISABELLA:

gott nytt år! :)

#16 - - Sarah:

Gott Nytt År :)

#17 - - Josefine ♔:

Mysigt med promenad tillsammans med familjen :)

#18 - - Yasmin:

Gott nytt år fina du! :)

#19 - - Tuva Björnwall:

Hoppas du hade en bra nyårsafton :)

#20 - - Emelie Andersson:

Gott nytt år! <3

sv: ja det var lite surt men bra med pengar! :)

#21 - - jonna:

Gott nytt år :)

#22 - - Johanna Utterberg:

Låter som en riktigt god middag! Gott nytt år! :)

#23 - - Denise:

Önskar dig en riktigt god fortsättning! :)

#24 - - Tisa:

Hoppas din dag idag, första dagen på 2016, har varit bra! :)

#25 - - Ellen Gräntz:

Hoppas du får en grym start på det nya året!

#26 - - Amanda Forsman:

Hoppas du får ett toppenbra 2016!

#27 - - Linnea Kinis:

gott nytt år :)

#28 - - Erica:

Att gå i skogen kan verkligen vara så härligt. :)

#29 - - Sandra Steinick Gustafsson:

så fin bild!

#30 - - Erika:

Lät som himla god mat, mums :)

#31 - - MADDISENJ.SE:

Hoppas du fått en fin start på året!

#32 - - Johan:

Åh vad skönt med en sådan långpromenad! Det var alldeles för länge sedan jag gjorde det... Låter annars som det var en ganska lugn nyår för er :)

SV: Det är jag, för, är det något vi har i Leksand som inte finns på särskilt många andra håll i Sverige, så är det supporterkultur av ett slag som är svårt att beskriva :)

Vad var det för bio ni var och såg i tisdags då?

Oj, oj, ja, då är hela du ganska liten med andra ord, men det är ganska logiskt när man har 32 i skor :P haha

Haha, då får du väl skapa ett nytt konto då :P

Gott nytt år också btw! :D