Veckans inlägg - kärlek: varför är jag extra kärleksfull nu? 💕

 
Varför känner jag mig extra kärleksfull under vintertiden?
 
Jo, här är det nog många som håller med mig fullt och heligt - eftersom att vintermånaderna är så mysiga!
Speciellt nu under december tiden. Då är det ju allt julbak, all härlig julmusik och nu i år har vi även öppnat
adventspaket varje morgon hittills och ja, nej, det är så mysigt att lägga sig under en filt, tända lite ljus och
se på någon bra film. Eller bara ligga och prata som jag och min pojkvän är otroligt duktiga på. Och ja, allt
julklapps handlande också. Ja, i storts sätt kan man ju då säga att julen har en stor del av mysfaktorn och
all kärlek som jag känner. Och ja, det har även med mörkret och allt det ''trista'' som man kan tycka med
vintern att göra. Man ska ju alltid se det från den positiva sidan då det är något negativt med någonting!
 
 
💕
#1 - - Fröken Rödlök:

Svar: Det är ingen brådska - när jag fått dina svar hittar jag ett lämpligt datum att lägga upp det på =) Ha en bra dag!

#2 - - Kattis:

Javisst är det lite extra mysigt....eller man kan iaf välja att se denna mörka period som extra mysig precis som du skriver!☺
sv: haha japp du har befogenhet att släcka alla ljus tack vare ditt andranamn!😀

Haha jaaa inte är det kul när man stelnat till i sin träningsvärk...blir väldigt ryckiga rörelser.😛

#3 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh så mysigt :)

#4 - - Natalia:

Finaste paret <3

#5 - - Tove:

Super kul att du är med i veckans blogg, lycka till!!

#6 - - Erika:

Ja men lite så är det :)

#7 - - Petra:

håller mig dig att december är en mysig månad

sv aha okej vart köpte ni era curl? har också velat ha en sådan men inte riktigt våga köpa en sådan

varsågod det gör du rätt i.

ja ska göra det.

okej vad bra får ser sen när jag får den

#8 - - KajsaStina:

Hej! Jag har en veckans blogg, skulle vara superkul om du var med!

#9 - - Sara Ekman:

Fina :D

#10 - - Fanny Edfast:

Håller verkligen med dig om att vintermånaderna är extra mysiga och kärleksfulla! :D

#11 - - Gabriella :

Åh visst är dessa månaderna mysiga!!