7 december - onsdag (vår års dag) 💕

 
Åh vilken underbar års dag jag har haft det idag! Idag så vaknade jag med att Niclas pussade mig hejdå
då han åkte iväg till sitt arbete. Efter det lyckades jag faktiskt inte somna om fören två timmar efter och sov
från 7-9.00. Skönt! Mamma var hemma idag med för att hon var sjuk, så tillsammans har vi umgåtts, sätt på
hitta doris som var sjukt jäkla bra och sedan har jag och hon tillsammans lagat krabbelurer och ätit det till
lunch. Mys! Försökte locka mitt hår för års dagen, men eftersom att jag är värdelös på det så fick det tråkigt
nog bli plattat hår idag, men det är inte alltid fult det heller! Då Niclas kom hem ifrån sitt jobb, packade vi ihop
lite kläder osv osv för att vi tillsammans skulle åka och bo hos hans pappa i några dagar framöver. Det var nu
länge sedan sist, så ska bli trevligt med lite miljö byte. Men hos hans pappa droppade vi bara av vår packning
för att sedan åka iväg till restaurangen som väntade oss.
 
Likadant som förra året valde vi att gå på O'learys igen. Inte ett dugg tråkigt val tyckte jag och vi valde
då att ta en O'learys som låg i farsta centrum, så att vi testar på lite olika O'learys (vi var där förra somaren).
Blev en Celtic burgare, den goda hamburgaren som jag alltid äter där och till efterrätt blev det att äta den här
goda mexicanska desserten med friterad vaniljglass, kolasås samt grädde. Super duper god! Mätta kom vi
hem till Niclas pappa och han fick lite kvalitets tid med sin pappa medan jag satt lite med bloggen och sen
bestämde vi oss att se på film. Eftersom att Niclas ville se hitta Doris så valde jag att inte säga till honom
att jag faktiskt redan sätt den idag - för inte ofta han väljer att se på tecknat - så blev att återigen se på den
filmen. Och som första gången idag var den grymt jäkla bra! Åh så vi har skrattat, haha! Men nu blir det nog
att se star wars som går på teven och sedan så ska vi nog sova. En underbar avslut på vår fina årsdag!
 
Hoppas att ni också har haft en toppen onsdag!
 
Kram 💕
#1 - - Tilda Barkselius:

Åh grattis till er!

#2 - - Anita:

Grattis till er :D :D

#3 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Låter som en toppendag för er :)

#4 - - Sara Ekman:

Mysigt :)

#5 - - Natalia:

Roligt att du är med i tävlingen, lycka till!
Jag hör av mig när tävlingen avslutats :D

#6 - - Natalia:

Grattis finisar!

#7 - - Natalia:

Jag förstår :)

Det finns provdoser man kan köpa för bara 14kr/styck! Väldigt billigt. Det kanske du kan köpa till honom så att han får prova lite annat snus :D Gjorde även jag till min pojkvän :D

#8 - - Linda:

Men så mys, grattis!

#9 - - Mia Forsberg:

Grattis till er! :D <3 Låter som att ni hade en mysig och bra dag! Vad kul att äta på restaurang, så gott och mysigt ju. Har dock aldrig ätit på O'learys utan brukar alltid gå på Allstar när det kommer till sportkrogarna/restaurangerna. :)

Ja nu när jag är äldre så är jag inte brydd om att få julklappar, utan tycker det viktigaste är att ha trevligt och mysigt med folk man tycker om :) Men brukar få klappar av mamma, moster och mommo iaf, och det är till dem som jag ska ge + till kusinens 3 barn :) Resten av släkten får inga klappar, för vi har i flera år sagt att vi inte ska köpa till varann utan bara till barnen. Men jag köper alltid åt mamma, moster då hon är min gudmor och såklart min älskade mommo :) Ja jag tänker likadant med önskelistan, får jag inte något av det jag önskar så får jag köpa det själv som en julklapp ;) Vad är det för väska du vill ha?

Nej precis, helgen var väldigt bra och rolig :) Även fast det tog mycket på mina krafter, var såå trött både lör och sön och somnade direkt jag gick hem från mommos kalas och sov i flera timmar. Så nu har jag en rätt lugn vecka för att försöka återhämta mig och samla mer kraft igen :) En av nackdelarna med utmattningssyndrom - man blir helt slut av små, roliga aktiviteter och måste vila/återhämta sig länge efter.. Låter som att du hade en riktigt bra och mysig helg du med! Vilken film såg ni på bio?

Ah okej då förstår jag! :) Skönt att du inte blev varslad med omedelbar verkan utan kan förbereda dig lite och vet när sista dagen är. Nej jag förstår att det känns osäkert med inkomst, ett av mina ex och även flera vänner är timvikarier och de hade/har svårt att planera veckorna för de visste/vet aldrig när de ska jobba riktigt och hur mycket osv. Så förstår att du vill söka annat. Vad skoj att du ska på intervju imorrn, jag håller alla tummar och tår för att du får jobbet! :D

#10 - - Jessica Högberg:

Stort grattis till Er!!

#11 - - Tisa:

Grattis sådär i efterskott :)