29 december - torsdag 💕

 
Haha sjÀlvklart mÄste den hÀr underbart fina fisken fÄ vara inlÀggets bild en gÄng dÄ hon pÄminner
om mig sÄ mycket. Och mÄnga sÀger det, haha! Men aja, idag sÄ arbetade jag dag istÀllet för kvÀll. Jag hörde
efter med en go kollega igÄr om han kunde tÀnkas byta, vilket han kunde och dÄ fick jag arbeta ocksÄ till 14
istÀllet för 13, vilket var guld vÀrt! Nu dÄ jag kommer att ha lÀngre arbetstider Àn vad jag hade under min tid
pÄ Stortorp sÄ ville jag ta tillfÀllet i akt. Men aja, efter arbetet som förövrigt gick hur bra som helst, jag var pÄ
4:an eftersom att jag dÄ bytte pass med han som skulle ha arbetat dÀr, sÄ Äkte jag bara hem. Passade Àven
pÄ att hÀmta ut mina nya, otroligt fina sandaler som jag kommer att ha anvÀndning för pÄ det nya jobbet!
 
Har blivit myspys med bÄde mamma som har migrÀn idag, stackaren, och sedan dÄ min fina pojkvÀn
kom hem ifrÄn sitt arbete sÄ mös Àven han och jag. Och det kommer kvÀllen att bestÄ utav - allmÀnt mys!
Blev Àven han och jag som gjorde maten idag. Jag gjorde stuvademakaroner och han gjorde falukorv i ugn.
Jo, konstig blandning tycker ni nog sÀkert, men det blev faktiskt oerhört gott! HÀrligt med ett litet samarbete.
 
Ja, det blir vÀl att gÄ och lÀgga sig tidigt idag dÄ, dÄ jag endast har en dag kvar pÄ Stortorp imorgon &
jag vill vara pigg och alert och sÀga adjö till alla mina Àlskade boenden samt kollegor. Hoppas pÄ att finna tid
att besöka dem relativt ofta ocksÄ. Kanske efter ett dagpass eller om jag Àr ledig flera dagar efter varandra.
 
Hoppas att ni har haft en bra torsdag idag!
 
Kram 💕
#1 - - JoJo:

den dÀr bilden Àr ju bara sÄÄ söt! bebis-doris! :D

sv; god fortsÀttning lina! :)

bara Àrlig. tyckte bilden pÄ dig var superfin! <3

det gör du rÀtt i. Àr viktigt med bra arbetsskor ju :)

Äh hÀrligt att ni ocksÄ firade jul i tre dagar. det Àr ju sÄ mysigt med mycket firande med nÀra och kÀra :)

kram 💕

#2 - - Ida:

LĂ„ter som du haft en mysig dag! :)

#3 - - Tilda Barkselius:

Hoppas du fÄr en hÀrlig sista dag!

#4 - - MALIN:

Åh Hitta Doris.... Vad jag Ă€lskade den filmen! Kram

#5 - - Sara Ekman:

Ă€lskar Doris :D

#6 - - Lillabus:

Hoppas det blir en bra sista dag pÄ jobbet. Jag fick reda pÄ idag att jag som tur Àr bara hade 1 mÄnads uppsÀgningstid sÄ jag börjar mitt nya i slutet av januari, underbart.

Åh mĂ„ste ju bara kommenterar att Doris Ă€r sĂ„ himla söt som liten :D Vi sĂ„g filmen hĂ€romdagen.

Tack tack. Bebis Àr berÀknad till midsommar, 23 juni. FÄ se om det Àndras nÄgot efter ultraljudet i januari.