Om den 29:e och 30:e augusti - mĂ„ndag & tisdag 💕

 
MĂ„ndag:
Den hÀr dagen förde med sig regn. SÄ mycket regn! Ni kan inte ana om ni inte var mitt ibland det. Det
roliga var nog att det var hur mysigt som helst dÄ jag satt inne med en kopp varm kaffe och utbytte innehÄllet
till te ibland - men dÄ jag skulle Äka till arbetet? Oouh.. Haha! Nej, men innan jag Äkte till arbetet igÄr sÄ tog
jag det först lugnt och bara njöt utav att fÄ börja halv tre. TrÀnade Àven som ni kan se - 33 minuter. 22 minu-
ter pÄ crosstrainern, med mer utmaning eller hur man ska sÀga. Sprang pÄ 4:an och 5:an, vilket kanske inte
sÀger er sÄ mycket, men det var tufft! Sedan gjorde jag andra övningar och det kÀndes oerhört skönt efterÄt!
 
VÀl pÄ arbetet fick jag arbeta tillsammans med en timvikarie som jag arbetade med tillsammans pÄ
demensen. Vi hade det vÀldigt trevligt och det gick hur underbart som helst. Skönt nog! Umgicks mycket
med fina kollegorna pÄ demensen ocksÄ, vilket alltid gör min dag! Annars hÀmtade Niclas mig efter jobb-
et och medan han fixade med lite disk med mera i köket, Ät jag min middag och sedan tittade vi pÄ idol
tillsammans. Som alltid! Riktigt kul som vanligt det Àr alltid lika roligt att titta pÄ personer som gör bort sig! ;)
Sedan somnade jag eftersom att jag bÄde var oerhört trött & skulle upp tidigt tidigt pÄ morgonen..
 
 
Tisdag:
Idag som sagt gick jag upp tidigt tidigt. Eller nja, 5.40 Àr vÀl inte vÀrlden tidigaste tid, men tidigt. Men
pĂ„ jobbet idag gick det bra. Återigen fick jag arbeta tillsammans med en timvikarie som jag arbetade med
under sommaren och tillsammans gick det bra. Alltid lika trevligt att fÄ arbeta med henne. Hemma var jag
vid ett tiden och dÄ umgicks jag med fina killen som dammsög vÄr blÄa fara. Och sedan efter att vi hade
packat osv osv sÄ Äkte vi ivÀg till Ok macken för att vi skulle tvÀtta honom ocksÄ. Bilen som var sÄ ren
innan, glÀnste efterÄt! Sedan Äkte vi ivÀg till Niclas pappa, som vi inte har varit hos sen i början pÄ juli.
Herregud haha! Men ivÀg pÄ en promenad kom vi, Àven fast att jag har sjukt ont i hela min kropp! Fyfan
vad det Àr jobbigt att ha trÀningsvÀrk, jag kan knappt gÄ och har nÀstan ont överallt. Hm.. Men jag ska
se det frÄn en positiv sida! Nu efter maten och lite vilande sÄ tittar vi pÄ idol och efter att idol Àr klar sÄ
ska vi titta pÄ Point break som jag hyrde förra söndagen. Hoppas att filmen kommer att vara bra!
 
Hoppas att er vecka startade bra & glöm inte frĂ„gestunden HÄR!
 
Kram 💕
#1 - - Gabriella :

SÄ mysigt att titta pÄ film!!

#2 - - Josefine:

Haha jag skulle dÄ vilja pÄstÄ att 5.40 var himla tidigt xD

#3 - - natalia:

Min vecka har varit bra, gÄr sjukt fort!

#4 - - Johanna Utterberg:

LÄter som om du har haft en bra start pÄ veckan tycker jag! :)

#5 - - NICOLE:

Regn Ă€r hur mysigt som helst, om man fĂ„r sitta inne och se pĂ„ det ;D Är man ute och gĂ„r i det Ă€r det inte lika trevligt ;)
SV: ja den Àr verkligen bÄde snygg och praktiskt :) Toppen!

#6 - - Tuva Björnwall:

mysigt att kolla pÄ idol!