Grattis morfar 💕

 
Idag vill jag passa pÄ att gratta min Àlskade morfar som blir hela 76 Är idag. TyvÀrr bor han som sagt
i Örebro och jag kan inte hur som helst ta mig dit, sĂ„ att tyvĂ€rr blir det inget firande. Och inte pĂ„
helgen heller dÄ jag bÄde arbetar fredagen och lördagen tyvÀrr. Men ett samtal ska jag försöka att fÄ
ivÀg tycker jag allt. Ett mÄste. Annars hoppas jag verkligen att min morfar fÄr en toppen dag idag!
 
MĂ„nga pussar dig till! 💕
#1 - - Petra:

Grattis till din morfar.

Sv ja det var obehagligt blev vÀrre sen pÄ söndagen sÄ hippas verkligen jag börjat bli bÀttre snart vill vara frisk innan jag Äker till Stockholm nÀsta vecka.

VarsÄgod

Ja verkligen kanske dags för mig att börja kolla pÄ Trueblood igen var lÀngesen jag sÄg alla sÀsongerna

Okej vad bra Àr det 7 sÀsonger eller Àr det8?

KÀnner ingen effekt pÀ tabletterna Àn men hoppas dom gör verkan snart

Ja det ska jag verkligen ta och göra min mamma kan stockhilm dÄ hon har bott dÀr i nÄgra Är.

Aha okej vad trevligt Àr det pÄ Ählens city du har köpt tvÄlfatet?

HĂ€rligt att höra era semester var bra pĂ„ Åland

Vilken tur du hade med byxorna :)

DÄ vet jag att jag inte ska handla byxor pÄ Cubus iallafall

Ja precis sÄ Àr det Àr försiktigt med allt som jag tvÀttar haha

Okej jag förstÄr dig.




#2 - - Tilda Barkselius:

NĂ€men, grattis till din morfar!!

#3 - - jessy:

- Jag tycker inte det gör ont att tatuera bakom öronen mer ner pÄ halsen, har ju stjÀrnor pÄ halsen pÄ höger sida :) hihi

#4 - - Ida Lindborg ♡:

vilken söt bild! grattis till din morfar! :D

#5 - - Jeanette:

Vilken otroligt söt vovve :)

#6 - - Pauline Hurtig:

vad synd att du inte kan fara dit. söt bild!