Månadens avslutande - april månad 💕

 
1. Månadens citat?
 - Genom att ge upp, kommer man ingen vart. Därför ska man kämpa tills man inte kan göra något alls.
 
2. Vad har varit det bästa den här månaden?
- Jag har fått mysa med fem stycken engelsk setter valpar hos min moster och morbror.
- Jag har fått kämpa för rättvisa, vilket jag tycker är jobbigt men ändå väldigt lärorikt!
- Faktiskt, en av alla saker som har varit bra den här månaden, är att ha fått jobba.
- Jag har för första gången sökt in till högskolor, då jag valde 20 olika. Det var spännande!
 
3. Vad har varit det sämsta den här månaden?
- Att jag har varit dunder förkyld. Det var nog faktiskt ett av dem värsta som har hänt.
- Sedan hände en incident den första dagen på den här månaden som jag vart väldigt ledsen
över, men förhoppningsvis löser sig allt och att allt kommer att återigen bli bra igen!
 
4. Det bästa köpet den här månaden?
 - Jag har köpt fyra par klackskor som jag är sjukt nöjd över faktiskt!
- Jag har även köpt mig en klänning från nelly.com som jag har fått hem, men inte hunnit
testa. Jag ska ha den här lite festligare klänningen på mig i slutet av maj på en 50 års fest!
 
5. Vad är det bästa som du har fått den här månaden?
- Idag köpte mina föräldrar en otroligt snygg, orange klänning till mig från ginatricot. Ingen aning varför
men antagligen för att dem själva tyckte att jag skulle ha den samtidigt för att dem är så sjukt snälla!
 
6. Vad är det bästa som du har gett bort den här månaden?
 - Ja, det måste väl vara blommorna och after eight:en som min killes pappa fick på sin
födelsedag. Annars har jag nog inte gett bort någonting till någon den här månaden.
 
7. Den mest spelade låten den här månaden?
- Det är ju självklart världens mest bästa låt: the sound of silence - disturbed.
 
8. Vilken eller vilka böcker har du läst den här månaden?
- Jag läste klart ''divergent'' av Veronica Roth och lånade andra delen: ''insurgent''.
 
 9. Vilka biobesök har du varit på den här månaden?
 - Jag och killen har inte varit på något biobesök den här månaden. Men vi var väldigt nära
på att se på the finest hour men vi båda var för trötta den dagen, så valde att se den hemma.
 
10. Bästa outfiten för den här månaden?
 
💕
#1 - - alice:

åh vad kul med så många nya skor :D

sv: ja nu när du säger det, dom var väldigt lika haha ;)

#2 - - Petra:

Tycker denna månaden har gått otroligt fort haha men jag har inte använt upp mitt internett som jag brukar annars göra när det är vid månadsskiftet.

Varsågod

Alltså jag har hållit på i flera år med olika vårtmedel
Och ny med frysningen har jag gjort en gång och märker redan skillnad så kommer göra det en gång till i veckan sen.


#3 - - Petra:

Sv det är dom som jag har är super nöjd med dom

Få hoppas du får tag på tvålarna tycker det är lite krångligt när minska skicka saker via posten med portot och så har jätte dåligt ned ekonomi nu så

#4 - - Flisan:

sv: tack :D

gud helt sjukt att det är maj redan i morgon :O

#5 - - alice:

hoppas du får en jättebra valborg :D

#6 - - Petra:

Sv ja verkligen trodde först det var valborgsmässoafton i morgon men det var visst idag haha

Ja brukar göra det mest på telefonen men har min surfmängd kvar.

Ja verkligen ska se om det flrsvinner för gott snart

#7 - - Petra:

Sv ja verligen idag har jag inte behövt ta ögondroppar så skönt att det börjar bli bättre ute nu.

Ja jag förståg det men blir Så mycket jobb för mig men såg att netto hade den tvålen nästa vecka som kampanj vara.

#8 - - jessy:

Ahhhh, vilka söta valpar! :D

#9 - - Petra:

Sv så kan det vara att man ta fel dag i bland har varit veckovild i veckan.

Ja verkligen nä det är mest när jag är ute i friska luften som jag märker Av det som tur väl.

Okej vad tråkigt har ni ica maxi eller citykross? Tror det kan finnas på det ställen med


#10 - - Linda:

Oj de lät inge bra att du blev ledsen i början av månaden. Hoppas det löser sig för dig! Spännande med högskola, vad har du sökt?

#11 - - Petra:

Önskar dig en trevlig valborgsmässoafton

#12 - - Petra:

Sv tack fina du tussen tack köpte dom på hm förra sommaren.

Nä jag var inte hellre ensam om det min kompis trodde det var lördag i onsdags så hon blev förvånad när jag jobbade haha :)

Hon var ledig i onsdags så därför hon trodde det var helg haha.

Okej vad tråkigt att det i ge finns så många sorter hoppas du hittar tvålarna kanske finns på ÖB eller rusta det är inte omöjligt

Tack så mycket vad ska du göra ikväll?

#13 - - Petra:

Fundera på att uppdatera min profilbild på facebook och undrar om jag kan ta denna bilden? Eller tycker du det ser lite konstigt att ha den på fb?

#14 - - jessy:

Åh va mysigt :D

#15 - - NICOLE:

Bra citat där =) Hoppas du får en fin lördag! SV: tack , visst är det =) Skönt verkligen, men tycker inte det är superstor skillnad från mina vanliga haha!

#16 - - Emma Grann Fotografi:

Kan inte fatta att April är slut redan...

#17 - - Sarah:

åh tack kul du gillar det =)

#18 - - Pauline Hurtig:

vilken rolig lista :)

#19 - - JoJo:

är sjukt att april redan är över. månaderna går alldeles för fort :o

sv; ja låten är helt fantastisk. jag älskar den! hans röst är helt magisk. det här är lätt bästa versionen av den den här låten! <3

hehe jag tror att det skalet kommer komma upp här i bloggen med :P

jag ska opereras igen på tisdag. ser inte framemot det, men ska bli skönt att få det gjort.

ja jag är skotokig. fast har dragit ner på det lite. har över 60 par. x'D haha!

hehe nej men alla gillar ju inte gymmet. det gjorde inte jag förut. men nu älskar jag att vara där! önskar att jag kunde älska att träna cardio lika mycket som jag älskar att lyfta vikter.
ja, det är trist att jag måste ha ett uppehåll från gymmet. men förhoppningsvis så räcker det bara med två veckor sen kan jag börja träna igen :)

kram 💕

#20 - - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Så söta vovvar!