Fimolera - chips och strutglassar ♥

 
Här är lite bilder på det senaste jag gjorde då jag höll på med fimolera. Jag gjorde två strutglassar
där ena var med kulglass och den andra med mjukglass. Sedan gjorde jag även ett chips. Jag är
otroligt nöjd över det jag gjorde själv, då detta var första gången jag gjorde alla tre. Så jag är nöjd!
 
Jag använde mig utav: vanilla pastel effect, vit soft, julröd soft, svart soft, aprikos effect och aqua effect.
Jag använde mig även utav material jag fick då jag fyllde år och sedan använde jag mig utav händerna.
 
#1 - - MADDISENJ.SE:

Tack så mycket. Hoppas du får en fin fredag

#2 - - Dixi Wonderland:

Va duktig du är :D

#3 - - Lillabus:

Åh så fint. Vad duktig du är!
Ja är just det att alla är så pantade och så alla intriger o grejer som blir som gör att jag kollar. Sen har jag varit en partymänniska själv i unga år.
Sådan stämning i klacken är den bästa. Jag var glad över att inte befinna mig i Borås igår och stå i klacken när idioterna tände sina bengaler. Usch!

#4 - - Petra:

Kul med lite pyssel vad duktig du är.

Sv mm var tvungen stt köpa bingolotto den här veckan då det är månadsfinal sen kommer jag göra uppehåll med bingolotto spelar kanske en gång i månaden få se.

Ja mår bättre nu som tur är ska på föreläsning på tisdag om stressdijtorn så hag vet hur man hantera stressen.

Tack för tipset
Absolut


#5 - - MATILDA ROSQVIST:

Nice! :)

#6 - - N:

Vad roligt!

#7 - - Elin:

Vad påhittigt! Vad duktig du är :)

#8 - - Petra:

Sv ja det tycker jag med

Har själv gjort några lommiarmband idag och ett ljus

Varsågod

Tack skulle vara kul om jag vann något

Ja det ska bli intressant med föreläsningen

Hoppas du får en fin helg

#9 - - Petra:

Sv ja den boken var verkligen bra tror inte det finns någon 2 på sen boken

Mm får se hur jag gör med det har svårt att ladda upp bilder nu när jag inte har något internett men få se om jag lyckad få upp någon bild

Tack så mycket ska vara ta det lugnt i helgen ska åka hem en sväng till familjen i morgon tänkte jag.

Ja alltid roligt att vinna något

#10 - - linah:

va coolt:D!

#11 - - Amanda Niclasson:

Vilka fina! :)

#12 - - Mia Forsberg:

Duktig du är! :)

Ja smörgåstårta är så himla gott, jag älskar det! :D Mn har inte ännu ätit den, ska äta den imorgon. Ja än så länge har min fredag varit superbra! Vi besökte marknaden och handlade lite där, sen handlade jag på H&M och så har vi ätit på restaurang :) Vid 19 ska jag även till en kompis och fika så det blir en mysig och rolig kväll. Det låter som att du får en bra och mysig fredag! :) Det är skönt att ta det lugnt också hemma framför tv:n med godsaker.

haha jag är exakt likadan! Jag vill också alltid veta vart jag ska köra, annars får jag panik :P Som du säger så vill man ju veta vart man befinner sig, haha.

När får du börja provjobba på det där stället? :) och hur lång är din provanställning?

#13 - - Nathalie Tegelstam :

Nej va kul fina dem blev! :) kram

#14 - - Lydia Elstig:

Duktig du är!

#15 - - Petra:

Sv Aha nä det är ingen fortsättning utan det är bara en frigående bok hoppas du förstår vad jag menar.

Finns en bok dom heter Britt Marie var här skriven av samma författaren

Ja får se helt enkelt hur jag gör med det

#16 - - Erica:

Vilka söta! :)

#17 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Haha, nämen åh vad söta!!

#18 - - NICOLE:

Vad kul :D
SV: ja min torsdag var bra och det har även min fredag varit. Din med? :) . Förstår det, inte alls kul att vara hemma bara! Hoppas du får jobba mycket :)

#19 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Så fint! Duktig du är!

#20 - - JoJo:

så himla söta glasstrutar! du är duktig! :D

sv;hihi kul att du tycker det! :D

ja jag älskar lasagne, måste verkligen göra det nån dag. dock utan pasta då jag kör lchf nu en period, så får göra med grönsaker istället. är gott det också :D

ah okej.. jag kan också bli så dålig när jag har extrem huvudvärk/migrän. när jag var yngre så spydde jag alltid när jag hade migrän. det var ingen höjdare faktiskt.

jag hoppas också för din skull att du kommer få din umgängesrätt med henne igen en vacker dag! :) ge inte upp!

men va? vad kul! :D åh grattis tjejen! :D det är du verkligen värd!!

haha sure, kunde jag så skulle jag skicka lite svamp till dig ;D

härligt att höra tjejen! :) ja min vecka har varit bra tack. skönt att det äntligen är helg! :)
åh kul att du har gjort den nu. ska bli kul att få läsa dina svar! <3
kram <3

#21 - - Johanna Utterberg:

Nämen vad kul! :)

sv: Tack så mycket och det är jag verkligen! :) Hehe, vad bra att han sa till dig vad du skulle köpa! :D Förstår det, så skönt med jobb :)

#22 - - Josephine:

Vad fina! Att hålla på med lera kan verkligen vara kul och lugnande :)

#23 - - Maria:

så söta de blev! :)

#24 - - Erika:

Så coolt :)

sv. Ja men vad roligt. Vad har du fått jobb som?

#25 - - Vano:

Vad duktig du är!

#26 - - sara:

Såå söta saker :D