30 september - onsdag ♥

 
Här kommer lite bilder under dagens gång med finaste killen och brorsan och om vår dag. Himla
härlig dag. Började med att Niclas drog tidigt till skolan, så vaknade relativt tidigt jag med. Låg mest och
drog mig i sängen för att jag inte kunde somna om. Vid 11.00 vaknade hans syster om inte senare och
vi åt det som blev över av hemmalagad pizza till lunch. Åt lite glass, chokladsås, jordgubbar och sådana
där runda kexrån? Super gott!
 
Då Niclas kom hem ifrån skolan packade vi ihop våra grejor eftersom att vi hade sovit hos mamman
dagen innan och åkte iväg till stan för att möta upp min brorsa. Åt på mcdonalds innan vi begav oss av
alla tre till Maxin teatern för att kolla på Bobby Mair och Magnus Betnér. Första gången jag såg Bobby men
andra gången som jag såg Magnus live. Ser ni hur nära vi satt? Haha, det var ett skämt men det gick bra!
Det höll på i en och en halv timma och det var en work in progress, så jag är super nöjd över kvällen!
Sedan tog vi oss hem och nu ska jag ta och göra kväller innan jag hoppar i sängs och ska sova. Så trött!
 
Hoppas att er onsdag har varit bra och att ni fått ett bra avslut på september månad!
 
Kram ♥
#1 - - Josefine:

Härligt!

sv: Tack :)

#2 - - Anna:

Låter som en riktigt bra lillördag!

#3 - - Elin:

Ha en underbar torsdag och första oktober :)

#4 - - linah:

va härligt:D!!<3

#5 - - Boel:

Vad roligt :D

#6 - - Bambi:

svar: Lika bra hahha för just den kvargen var i alla fall ingen höjdare :P Så du missade liksom inget speciellt.

Haha fast det är bara 2 telefoner som är fancy på jobbet och det är dom sk Larmtelefonerna. På dom får vi samtal ifall nån tant eller farbror behöver hjälp med någonting.
Resten är 100 år gamla knappmobiler.

#7 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Såg och lät riktigt härligt :)

#8 - - Johanna Utterberg:

Låter som en härlig onsdag! :)

#9 - - Skogsraah ☾:

Så roligt :)

#10 - - Pauline:

mysigt :)

#11 - - Sam:

Härligt :) !