Månadens avslutande - oktober månad 💕

 
1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Mysig med hösten.
- Lärorik eftersom att jag började på mitt första jobb denna månad & gjorde HP.
- Underbar eftersom att jag träffat många nära och kära denna månad!
 
2. Vad har varit det bästa på denna månad?
- Träffade mormor, morfar och Chili och var en helg hos dem och mös.
- Sedan har jag träffat på underbara släktingar också från mammas sida.
- Träffade en kompis jag inte har träffat sedan somras tror jag.
- Rolig eftersom att jag äntligen har fått jobb och jag har även gjort HP.
- Varit på två hammarby matcher - då hammarby förlorade varje gång tyvärr.
 
 3. Vad har varit det sämsta denna månad?
 - Det var väl i början i augusti, då det vart missförstånd då Niclas gick ut med lite
vänner då han egentligen hade lovat att följa med mig på släktkalas en månad
innan. Så det var lite tråkigaste, men inte hela världen. Har aldrig hänt innan så!
 
4. Bästa köpet denna månad?
- Mariannes julklapp & filmerna jag och killen köpte idag.
- Jag är nöjd över pappas födelsedagspresenter han får på måndag - alltihop!
- Jag är nöjd över kortet jag köpt till min bror som fyller år den 13 november.
- Jag är även nöjd med mössan jag köpte från stadium & guldberlocken.
- Sedan är jag även väldigt nöjd över ps4 + the witcher jag och killen köpte!
- Jag är även nöjd över mina jeans jag köpte och tjocktröjan från lager 157.
 
5. Sämsta köpet denna månad?
 - Inget som jag kan komma på för tillfället.
 
6. Vad är det bästa du fått denna månad?
- Mina vinter kängor. Så grymt snygga, älskar dem verkligen!
- Jag är otroligt nöjd över massageoljan jag vann hos Natalia.
 
7. Vad är det bästa du gett bort till någon denna månad?
 - Jag är otroligt nöjd över cupcaken jag gjorde till Jojo som hon köpte av mig.
- Jag är även väldigt nöjd över ugglan jag gjorde till Amanda som hon också
köpte utav mig.
 
8. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
- Fira pappa och min bror och sedan få fira min kusinsbarn som blir ett år.
- Jag vill även julklappshandla och sedan pynta inför julafton hehe.
 
9. Vilken eller vilka böcker har du läst denna månad?
 - Samma som förra månaden, faktiskt inte läst en enda gång nästan på hela månaden.
Woops!
 
10. Vilka biobesök har du varit på denna månad?
- Denna månad har jag och killen varit och sätt på både the martian och sedan så har vi
även kollat på the maze runner 2. The martian finns på filmkategorin och jag kommer
även att skriva om vad jag tyckte om the maze runner också. Båda var med andra ord bra!
 
11. Bästa outfiten denna månad?
 
 
12. Hur ser designen ut för denna månad?
💕
#1 - - Petra:

låter som en perfekt månad du har haft.

sv visst var dom söta. mina kompisar tycker jag är barnslig men det struntar jag i jag gillar miniorerna


vad synd hopas du får tag på något med miniorerna på

härligt att höra jodå den var helt okej

usch vad jobbigt har du fått tips på hur du ska sköta tänderna av tandläkaren?

okej vad gott själv åt jag lax i går.


aha okej då förstår jag

#2 - - Emma Engström:

Åh vad roligt att läsa, kommer nog också börja pynta lite nu i november! :D

#3 - - Linda:

Roligt inlägg :)

#4 - - Petra:

sv vad skönt att höra.
nja min har varit sådär då det har varit lite blandade känslor

ja man fyller bara år en gång då får man skoja till det lite haha

aha okej vad tråkigt har du provat med flux eller flor tuggummi?

okej jag använder också eltandborsten och tandsten har blivit mindre som tur med sen jag började använda eltandborsten

#5 - - Petra:

sv få hoppas november bli bättre

ja så kan det vara

okej vad tråkigt tänkte att flux staker tänderna om man har haft hål och förebygger framtida hål. använder flux varje kväll innan jag gå och lägger mig

#6 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Alltid lika kul att läsa dessa inlägg :)

#7 - - Cajsa Lindahl:

Kul att det gillades. :) Älskar att filma Lush-videos...^^

när kommer vinnaren på din tävling? :)

#8 - - Petra:

sv ja det får vi hoppas på

ja det r väldigt bra munsköljning aha okej det var inte bra

#9 - - Petra:

sv aha okej du får köpa den stora flaskan så håller det länge hoppas det ordnar sig

#10 - - Nimo:

Rolig lista tjejen! Kram

#11 - - Petra:

sv tack så mycket

ja typiskt höst väder okej vilken tur du har

#12 - - Nicole:

Roligt inlägg och kul att läsa! :)