30 oktober - fredag 💕

 
Denna fredag har verkligen varit bÀst mÄste jag fÄ meddela! Först vaknade jag tidigt och tittade pÄ
the vampire diaries som gick pÄ teve - sÀsong fyra. Sedan fixade jag iordning mig, vÀckte pojkvÀnnen &
tillsammans Äkte vi ivÀg till hans tandlÀkare. Niclas har aldrig haft ett enda hÄl och jag fasade lite att han
skulle ha hĂ„l nu dĂ„ jag Ă€r en sĂ„dan person som ÄLSKAR att Ă€ta lite gottis pĂ„ kvĂ€llen. Men noll hĂ„l sĂ„
det ska vi fortsĂ€tta med tycker jag! ÅterstĂ„r bara vad min tandlĂ€kare sĂ€ger till mig pĂ„ MĂ„ndag.. Woops!
 
Efter tandlÀkarbesöket sÄ besökte vi Àven en av vÄra favorit affÀrer: nÀmligen andra varvet. DÀr
fyndade jag en sak till pappa som kommer att visas pÄ mÄndag och sedan sÄ fyndade Niclas ett nytt &
roligt whiskyglas. Roligt! EfterÄt Äkte vi bara hem efter att vi handlade lite gott och middagen idag och
sedan tog vi det lugnt hemma. Niclas beslutade sig för att vilja massera mig, dÄ han helt plötsligt kom pÄ
att jag alltid masserar honom men att han aldrig masserar mig. SÄ idag fick jag största massagen. SÄ
himla underbart! Och nu dricker vi lite vin, kaffe och Àter gott efter en god tacobuffé hemma. Mys!
Tittar ni ocksÄ pÄ idol? Vem gillar ni allra mest?
 
Kram 💕
#1 - - Julia:

Fin du Àr!
sv: Ja grattis till dem! Åh tack detsamma du! kram

#2 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Vad jobbigt att sÀsong 4 gÄr pÄ tv och sÀsong 7 har kommit ut nu, haha! Hatar nÀr det blir sÄ. DÀrför följer jag aldrig serier pÄ tv lÀngre. Blir sÄ himla jobbigt.

#3 - - yetirise.blogg.se:

Vilken hÀrlig dag! Och skönt att slippa hÄl.

Sv.nÀ Àr jÀtterestriktivt med vilka lÀkemedel man fÄr ta under graviditet och amning. Finns givetvis andra Àn alvedon, men ska vara pÄ lÀkares inrÄdan och övervakning.

#4 - - Mohammedi's | Art, model & designer:

grymt

#5 - - http://siliiins.blogg.se:

HÀrligt att du slapp hÄl!! ;-)

#6 - - Nimo:

LĂ„ter som att du hade en bra fredag

Var gÀrna med i min tÀvling dÀr man vinner en lÀnk http://nouw.com/Nimom/tavling-vinn-en-lank-21214493

#7 - - johanna:

fin du Àr!

#8 - - Julia:

sv: Ja eller hur! SÄ Àr det ju! kram

#9 - - Madeleine:

Sv: LÄter som en riktigt bra dag ÀndÄ! Jag ska ocksÄ försöka gömma mig för alla barn haha ;) Stor kram till dig

#10 - - Petra:

lÄter som en bra fredag du hade och vilken tur för Niclas har aldrig hellre haft nÄgot hÄl och det Àr bra.
vad Ät ni för gott till middagen?

sv aha okej den har jag hört talas om det Àr vÀl mot förkylning?

okej vilken tur fÄ hoppas det försÀtter sÄ för dig


#11 - - vanessa andersson:

NÀ har faktisk inte kollat pÄ idol :(

#12 - - NICOLE:

Kul att din dag var sÄ bra :D . SV: nej fast ofta har man ju olika saker man gör sÄ det Àr vÀl kul att ha en ledig dag ihop fast man bor ihop?? ;) .
bor ni hos dina förÀldrar? =) .

#13 - - JoJo:

lÄter som en bra fredag och vad fin outfit du har pÄ bilden :)

sv; dom har sÄ otroligt mycket snyggt sÄ man vill bara ha allt! :D haha!

hehe ja, men klart jag Àr med i tÀvlingen. men Àr ju toksvÄrt att veta vad man ska gissa pÄ xD haha! kan ju vara hur nÄra eller hur mÄnga som helst i lÄdan ;P

aaw, tack vad kul att du gillar min blogg! :') blir sÄ glad av att fÄ höra sÄnt :) jag gillar din blogg med ska du veta!

okej, men det lÄter ju som en bra plan. dÄ kan jag sÀkert vara med pÄ nÄn utmaning nÄn gÄng i alla fall ^^

kul att du köpte ett litet fat att ha lakritsen pÄ och att du blev nöjd med fatet dessutom :) jag tror att han kommer bli jÀtteglad över presenterna! :)

vad bra att pengarna kom fram! :D jag ser framemot att fÄ hem cupcaken! :D hihi!
hoppas du har en fin helg vÀnnen!
kram ♄

#14 - - Amanda:

jag har bara sett ett enda avsnitt iÄr :/ tycker om det men varit för trött för att se :/

sv: somnade tidigt :P

#15 - - Cassandra:

Skönt att du slipper hÄl!

#16 - - Cajsa Lindahl:

Tack du med snygging! :D

#17 - - Petra:

sÄg nu att ni Ät tacos buffe Äh vad gott

#18 - - ByJuliaP:

Söt du Àr

#19 - - Johanna Utterberg:

LÄter som en hÀrlig fredag! :)

#20 - - Emelie Andersson:

Fina du! :)

sv: Ja det skulle jag göra :) allt för sina lÀsare eller hur?

#21 - - Elin Carlsson:

Sv: Ja, Adele Àr verkligen duktig!

Vilken fin blogg du har :)

#22 - - Elin Carlsson:

Sv: Ja, Adele Àr verkligen duktig!

Vilken fin blogg du har :)

#23 - - Liborius:

LĂ€t som en himla bra fredag!

#24 - - Linda:

lÄter som en trevlig dag! :)

#25 - - VERONICA - fashionblog:

Hoppas du haft en otrolig dag tjejen, och att du fÄr en fantastisk helg! Massvis med kramar!!

#26 - - Amanda:

Vilken fin outfit! Kolla gÀrna in pÄ min skönhetsblogg, hoppas du tycker om den! Kram

#27 - - Felicia:

SÄ fin du Àr!! :D