Uppmaningen - i rummet: hur ser er garderob ut? 💕

 
Hur ser min garderob ut?
 
 
Jag har tvÄ garderober, men jag visar bara ena i detta inlÀgg. Vi börjar uppifrÄn och ned dÄ:
 
LĂ€ngst upp:
LÀngst upp har jag i den stora lÄdan strumpor, strumpbyxor och benvÀrmare. I den mindre lÄdan bredvid
ska det egentligen ligga behÄr i, men av nÄgon anledning har jag slutat att lÀgga dem i den lÄdan haha.
 
Under den:
Under hyllan lÀngst upp i lÄdan har jag mina trosor. Huller om bullret bredvid har jag ingen aning om vad
jag har gjort haha. Jag har inte orkat fixat det, men en vacker dag ska jag göra det i alla fall haha.
 
Tredje hyllan:
PÄ den tredje hyllan har jag mina linnen och mina tröjor. Jag har sÄ förbaskat mÄnga linnen, men det Àr
vÀl bra att ha? Ni ser, mesta delen av dessa pÄ hyllan Àr linnen - den med en lila linne övers & grÄaktig.
 
FjÀrde hyllan:
DÀr förvarar jag nÄgra av mina tjocktröjor. I högen lÀngst Ät höger sÄ Àr det tjocktröjor utan dragledja och 
i den andra högen lÀngst till vÀnster Àr med dragkedjor. Det finns mer Àn sÄ, men detta fick endast plats.
 
Femte hyllan:
DÀr förvarar jag mina kjolar, mjukisbyxor, jeans och leggings. Som sagt har jag en till garderob för att ha
dessa i ocksÄ, men detta Àr det som jag brukar anvÀnda mest. Sedan under somrarna sÄ har jag shorts
och somriga kjolar under dÀr och dÄ förvarar jag mina jeans med mera i en annan garderob som ligger i
vÄrat gÀstrum. SÄ att jag kan ta undan shorts och inte ha det sÄ stökigt och fÄ det svÄrt att leta.
 
SÄhÀr ser alltsÄ min garderob. Ni fÄr jÀtte gÀrna göra ett inlÀgg om hur er garderob ser ut eller
sÄ fÄr ni jÀtte gÀrna lÀgga upp en bild pÄ era favorit klÀdsel. Det Àr de uppmaningar ni fÄr av mig!
 
💕 
#1 - - Jessy:

Vinnaren av mÄnadens blogg Àr nu uppe pÄ bloggen, kolla in om det blev du som vann! :D Om inte sÄ kommer en ny chans redan imorgon, stor kram!

#2 - - ByJuliaP:

Grymt att ni kan ha sÄ ordning och reda i garderoben. Det har inte jag Haha

#3 - - Erica:

Min garderob Àr inte lika fint fixad som din, heh. ;)

Svar: Hehe, okej. Jag skrev mycket mer om min tro lÀngre tillbaka Àn vad jag har gjort den senaste tiden, sÄ det Àr kanske inte helt konstigt att nÄgon missat det nÄn gÄng. ;p

#4 - - Emma - Merakibeauty.se:

blir stÀddag för mig idag :)

#5 - - hihi:

Hihi, ok. Jag förstÄr.. ;-)

#6 - - Emelie - TÀvling pÄ bloggen -:

tÀnk om man kunde ha sÄn ordning... jag har för mycke klÀder sÄ fÄr inte plats med allt sÄ slÀnger bara in det i högar x)
*
Kika gÀrna in min bloggtÀvling dÀr du kan vinna valfri vara frÄn byebra :)

#7 - - Petra:

Bra ordning du har pÄ din garderob jÀmför med mig

Sv tack sÄ mycket

#8 - - Lillabus:

Kul utmaning, ska göra denna ocksÄ :D bra ordning du har i garderoben.

Haft en bra helg?

#9 - - Vanessa andersson:

Är det inte jobbigt att ta ut klĂ€der som ligger "Mitt i" dĂ„ mĂ„ste man vĂ€l vika om allt ;) hahajag har mitt hĂ€ngandes! :)

#10 - - Cajsa Lindahl:

Ja, eller hur! KÀrlek Àr vad som fÄr vÀrlden att gÄ runt! Lite varför vÀrldens stÄr stilla just nu med allt hat som finns dÀr ute!

#11 - - Lillabus:

Tro det blir garderoben, för har nog ingen direkt favoritklÀdsen just nu, haha.
Nej, lÀngtar absolut inte tills Signe Àr ute och slirar. Det roliga Àr ju att jag har aldrig varit orolig över mig sjÀlv nÀr jag varit ute. Ensam tjej pÄ spÄrvagnen hem liksom, men dÄ tÀnkte jag inga dumma tankar.
HĂ€rligt att du haft en bra helg :D

#12 - - johanna:

ha en fortsatt bra dag!

#13 - - Yasmin:

Åh du har ju verkligen organiserat allting sĂ„ bra!!

#14 - - Jessy:

Ja okej, gör det :D spÀnnande!

#15 - - jonna:

haha, men det Àr ju bara sÄ mysigt :) Jag brukar vÀnta tills nÄn vecka efter Halloween, sen Àr det full fart fram med julen :) haha

#16 - - Vicktoria - Mamma till William ♡:

Jag kommer ta kort pÄ min garderob i morgon, kom lite annat ivÀg idag sÄ har inte hunnit med datorn :(

Nej Welliona (som katten heter) ska vi inte skaffa, vi valde ett annat husdjur istÀllet :) Hoppas han vÄgar sig fram i morgon sÄ jag kan ta lite kort pÄ honom :)

#17 - - Sannal:

SĂ„ bra!

#18 - - Jessy:

Okejokej, ja lÀgg upp det nÀr du kÀnner att det passar bra haha :D
Haft en bra mÄndag? :)

#19 - - Catrin Monica Sandberg:

Vad fint och vÀlordnat allt var :)

#20 - - natalia:

I min Àr det ingen ordning alls ;)

#21 - - Linnéa:

Wow, vilken ordning du har *haha* <3

#22 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Fint! Och bra förvarat! SjÀlv sÄ har jag en liten garderob (sÄ jÀvla ful, dÀrför ja ska köpa ny och större) och tvÄ byrÄ. Trots det fÄr jag ÀndÄ inte plats med alla mina klÀder... jag har inte mycket klÀder egentligen, eller jo, kanske, jag har svÄrt att slÀppa taget om klÀder, men jag har för lite utrymme.. haha