29 november - söndag 💕

Hejsan!
 
Idag så är det första advent och snart är det även december och jag längtar verkligen efter denna
månad. Mycket händer denna månad som jag älskar bland annat julafton, nyår och min och Niclas två
års dag. Hur underbart som helst! Annars denna söndag har jag börjat dagen med att kolla på två 
avsnitt av TVD innan lunchen sattes igång och Niclas drog till arbetet. Då Niclas drog till arbetet så har
jag och mamma bakat lussebullar tillsammans. Dem var så himla goda! Emellanåt så passade vi även
på att göra pepparkakshus och vi fick oss så goda skratt. Ena sidan blev jätte ful och vi klumpade till
det även om vi inte ville erkänna det haha. Men nu står den så fint i vardagsrummet och ska ätas sedan.
 
Efter middagen blev det att se på en film som heter ''Noah'' som gick på bio för ett år sedan. Jag 
tycker att den är jätte bra och värd att se men den kan vara väldigt seg ibland och långdragen då den
är 2 timmar och 18 minuter lång. Men tycker att alla bör se den. Till det blev det pepparkakor och glögg
och lussebullar. Riktig adventsfika. Nu inväntar jag att Niclas ska komma hem ifrån jobbet och medan
ska jag passa på att rensa ur ett skåp som tillhör uppmaningen som kommer komma upp imorgon.
 
Hoppas ni fått en bra första advent idag och att er söndag varit bra idag!
 
Kram 💕
 
#1 - - natalia:

Ja det är jättekul, men har några fler att sälja så jag hoppas att fler är intresserade :D

#2 - - Linnéa:

Wow, vilket grymt pepparkakshus <3 Ser gott ut :)

#3 - - NICOLE:

Så mysig tid nu verkligen!! =) Jag får göra din lista till nästa söndag , hann inte att göra svaren nu.
SV: jo men det kan det nog göra, den jag har är i alla fall i mint men det finns ju många olika :D

#4 - - natalia:

Åh vilket mysigt :D

Vad roligt att du tycker det :D Jag ska sno dina frågor och göra dem den 2 advent ;) Hann inte med det idag :D

#5 - - Flisan:

sv: jaq verkligen :D

nää hehe men det e fint :P

#6 - - http://siliiins.blogg.se:

Så mysigt med jultider!! :)

#7 - - Elin:

Mysigt =)

#8 - - Julia:

Så fint!

sv: Vad kul att du är spänd på att de vem vinnaren är! Kram

#9 - - Malin Thorell - hobbyfotograf:

Fint det blev :)

svar: Ja, jag har IBS och då kan vara känslig mot laktos eller gluten, eller både och :/

#10 - - Malin Thorell - hobbyfotograf:

svar: Ja det är sjukt jobbigt, har haft diagnosen i över två år.
Yes, den står fortfarande på foten ;D

#11 - - Mikaela:

Vilket fint hus :D

#12 - - Malin Thorell - hobbyfotograf:

svar: ja, nåt gick fel. Ah en ny orkidée så länge är bättre än ingen alls :)

Den är hemsk, och det finns dom som har det mycket värre än vad jag har. Haha ja.

#13 - - Ida Lindborg ♡:

fiiiint :D

#14 - - Malin Thorell - hobbyfotograf:

svar: Ja det äre verkligen :D

Jag är mer känslig mot laktos än gluten, så ibland kan jag käka vanligt bröd och ibland, men mer sällan, också laktos, men då i pyttesmå mängder :) Ah och den mjölken som fanns då va äcklig tycker jag, min yngsta lillebror va laktosintollerant som liten :p

#15 - - Malin Thorell - hobbyfotograf:

svar: Ja den är mycket godare :)

#16 - - Jessy:

Men va mysigt och va charmigt det blev :D

#17 - - Jessy:

- haha, jaså! Det tror jag inte :D

#18 - - Matilda:

Åh va fint! Pepparkakshus är så mysiga att både baka och se på! :)

#19 - - Therese Bjärstig:

Fint hus! :-)

#20 - - Anonym:

så roligt! vi ska baka i helgen :)

#21 - - Anonym:

mysigt! vi ska baka till helgen :)

#22 - - Pauline:

mysigt! vi ska baka till helgen :)