Om den 30 och 31 maj - lördag och söndag ♥

 
 
Lördags:
I lördags firade vi min kusin Richard som fyllde 30 år i tisdags. Det var full proppat med människor
i hans lägenhet, men det gick bra och det var trevligt att få träffa alla i släkten igen. Alla som var där
kommer att komma på mitt studentfirande nu på fredag haha, så det kommer att bli väldigt spännande!
 
Annars åkte jag, Niclas och Marcus hem vid halv nio och köpte lite godis och gjorde oss en god kaffe.
Sedan tittade jag och Niclas på a night at the roxbury som är så bra, fast vi somnade båda två haha.
Vi båda vaknade tidigt, så att somna strax innan tolv är inte så jätte konstigt dock. Men det var en 
trevlig och mysig dag och avslutades med att jag och Niclas fick hela huset för oss själva, mysigt!
 
Söndags:
Idag firade vi mors dag och det började redan tidigt. Klockan nio var jag redan uppe, påklädd och 
började baka rulltårta till mamma. Första gången så hoppas att den kommer att bli god nu till kvällen.
Egentligen var planen att vara klar då dem kommer hem tidigt på morgonen för att sedan kunna
fika lite snabbt innan vi skulle ned till min faster, men tyvärr hann mina föräldrar inte hem ifrån Bålsta
så snabbt. Det var lite synd att jag inte fick min planering igenom, då efter två veckors planering med
tårta med mera fick reda på häromdagen att min faster ska slänga ihop något som min mamma ska
gå på. Lite surt, men det funkade i alla fall och nu ska vi ha mors dags firande på kvällen istället!
 
Mamma fick, utav mig och min bror, en parfym - britney spears rocky femme. Den doftar alldeles 
ljuvligt ska ni veta! Så den blev hon riktigt nöjd över vilket jag även blev glad över. Nu ska jag och
killen se på film och sedan mysa med fika. Hoppas er dag har varit bra den med!
 
Kram 
#1 - - Nathalie Tegelstam:

Låter som en bra helg! :) kram

#2 - - Cajsa Lindahl:

Det är det också! :D Fantastiskt till sommaren. :)

jo men det ska tydligen fortsätta vara dåligt väder i veckan igen. :( hoppas att de har fel! jag vill ha sol och värme nu!!!!

#3 - - SofiaMaria:

Mysigt med film och fika ^^
Sv. Det går jättebra men den kommer att vara snäppet dyrare eftersom att den är rätt så stor och det är två cupcakes i en men du har ju din rabatt på 10% att använda :) Den mäter ca 8 cm från basen till rosen ^^

#4 - - Denise:

Låter som du har haft en bra helg! :)

#5 - - Moa Persson:

Förtår att hon blev glad för presenten :DD

#6 - - Netti:

Det låter som en riktigt mysig och rolig helg :-D

#7 - - Ida Lindborg ♡:

Låter som härliga dagar! :D

Sv. Tack så jättemycket! :D
hihi ja :)

#8 - - Boel:

Låter som en bra helg :)

#9 - - Viktoria - Mamma till William ♡:

Jag fick matchande halsband och rhängen utav honom och sambon :) Super gulligt!

Ramen köpte jag själv, ska ta kort på det strax så kommer det upp i bloggen liten senare tänkte jag :)

#10 - - Cajsa Lindahl:

Ja, det gjorde det här med men nu har det slutat och solen kikar fram i alla fall liiiite! :P

#11 - - SofiaMaria:

sv. Jag skulle kunna tänka mig 135 för själva muffinsen (ordinarie pris 150) men måste kolla vad frakten kommer att kosta då den inte verkar rymmas som ett vanligt paket men jag hör av mig till dig så fort jag vet :)