Månadens avslutande - maj månad ♥

 
1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Lärorik, underbar och kärleksfull!
 
2. Vad har varit det bästa på denna månad?
- Fått träffa släkten och haft en mysig kväll med dem.
- Fått fixa och dona inför mors dag tillsammans.
- Umgåtts och haft en underbar månad med Niclas!
- Är klar med allt inom skolan nu och endast dagar kvar till studenten.
- Att praktiken har gått bra och att jag gärna vill komma tillbaka.
 
3. Vad har varit det sämsta denna månad?
- Att få gå tillbaka till skolan och inte göra ett skit.
- Att lärarna inte verkar riktigt bry sig ett dugg om att jag vill ha ett godkänt betyg i matte.
 - Inte fått höra något ifrån min lilla tjej alls nu under hela månaden + flera.
 
4. Bästa köpet denna månad?
- Böckerna ''Kaffe med rån'' och ''låna är silver, råna är guld''.
- Alla presenter jag köpt till mamma och till Niclas.
- Mascaran jag använder nu.
- Gunry tvålarna - green apple och lavender.
 
 
5. Sämsta köpet denna månad?
- Inget faktiskt.
 
6. Vad är det bästa du fått denna månad?
- Min bh jag ska använda på studenten från triumph av mamma.
- Student klackar och ett par sommar sandaletter från Kina av mamma.
 
7. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
- Gå på bio eller bowla.
- Åka till mormor och morfar om Niclas blir ledig några dagar eller liknande från jobbet.
- TA STUDENTEN!
- Söka jobb!
 
8. Vilken eller vilka böcker har du läst denna månad?
- Samma, gökboet. Hoppas att jag blir klar denna månad nu haha!
 
9. Vilka biobesök har du varit på denna månad?
- Inga faktiskt, tyvärr.
 
10. Bästa outfiten denna månad?
- Det måste nog ha varit igrår. Lockigt hår, med denna snygga klänning och sedan ett par
svarta C stiulett klackar på det. Sjukt snyggt. Allt syns på bilden, fast denna togs ju då jag
köpte klänningen så repris återigen. Men det var nog den bästa outfiten!
 
11. Lägg upp de bästa bilderna du tagit denna månad.
#1 - - Ida Lindborg ♡:

härligt inlägg :)

#2 - - Cajsa Lindahl:

Jag hoppas det. :/ tycker inte att det är så mysigt när man måste ut i det dåliga värdet. :/

#3 - - Anonym:

så kul med såna listor :)

jasså kallar du din mamma jessica? :)

#4 - - Life of Johanna:

kaffe med rån är bra :)

Ja havandeskapsförgiftning är inget lätt lek alls :(

#5 - - Mia Forsberg:

Så kul att läsa :) Min lista kommer upp om en liten stund. Vilken fin outfit! Jag är så himla dålig att fota outfits-bilder så det var svårt att hitta någon till denna lista, haha.

Ja helgerna går sjukt fort! ;o Men vad härligt att du kanske är ledig imorgon också, då får du njuta åt mig också ;)

Vad kul att ni hade det roligt på festen igår! Ja förstår att det var en del folk när han/hon fyllde 30, då brukar det vara lite större fest än när man fyller ojämt :)

#6 - - Life of Johanna:

Precis och även om man planerar barnet så är det inte säkert det går ändå! =(

#7 - - Nathalie Tegelstam:

Så intressant att läsa, bra inlägg! :) kram

#8 - - Mia Forsberg:

Ja jag tycker det är skoj med den här listan, det blir en liten sammanfattning av varje månad :)

haha ja det är ju smart att "återanvända" outfits-bilder, det kanske jag också får göra till de här inläggen ;p

Förstår att det känns meningslöst då med morgondagens skoldag :P Minns att sista veckorna i skolan var riktigt slöa innan studenten, jag var inte alls mycket i skolan då, utan det var typ friluftsdagar, sen var vi en vecka på studentresa, och så hade man typ bara 1 lektion per dag :p

Vad skoj att hela släkten var samlad, då är det alltid roligt på festerna :) Jag längtar till jag åker till mamma i juli, då får jag träffa hela släkten och då ska vi ha grillfest tillsammans :) vi hade det förra året också då jag var upp under semestern och det var så skoj :D

#9 - - Life of Johanna:

Jag hade absolut kunna tänka mig adoptera om jag inte hade kunnat få barn, även om det är en lång och dyr process, så får man ju ett litet barn :)

#10 - - MATILDA ROSQVIST:

så snygg klänning :)

#11 - - Emma:

Såna här listor är så kul! :D

#12 - - JoJo:

alltså den där klänningen är ju bara för snygg!! :D

sv; ja det var en mysig kväll med en fin vän! :D
äsch då, sån lång tid tycker jag inte att lasagne tar att göra. det sköter ju sig själv när det väl står i ugnen och då kan man passa på att göra annat under tiden :)
hahah vad bra att du förstår mig och kul att du blir likadan själv :) ja den känslan är underbar! ofta när jag har hittat nåt perfekt att ge till nån så vill jag ge det till personen på en gång. orkar inte vänta till t ex julafton eller så. haha! vill ju se hur glad personen blir :P
jag träffade karln och vi var iväg och käkade, sen så gick jag igenom förrådet och letade efter grejer som jag kunde sälja på gårdsloppisen som var hemma hos mamma igår. hittade massa grejer så det var skönt att bli av med en hel flyttkartong med skit! :) haha!
låter som att du har haft en bra helg med massa roligheter :) men varför förstörde din faster dina planer? :/
idag blev det en shoppingdag tillsammans med karln :) blev lite nytt till garderoben. haha xD
kraam <3

#13 - - Netti:

Vilken bra månadslista :-D

#14 - - Petra:

Sv ja det blev hon verkligen

#15 - - Life of Johanna:

Nej jag skriver väl inget heller om att det är fel och adoptera?

Det är väl klart alla vill ha ett biologiskt barn de som vill ha barn, men alla har inte den möjligheten, tyvärr. Och jag skrev utifrån mitt perspektiv :)

#16 - - NICOLE:

Alltså wohooo, så spännande! Snart studentdags =)

SV: ja dt var det allt :D

#17 - - Ida Lindborg ♡:

måste spara denna lista! så roligt att göra varje månad ju :D

#18 - - natalia:

Så kul att läsa :D

#19 - - Mia Forsberg:

Ja vi valde att åka iväg på en studentresa hela klassen plus vår mentor, det var riktigt skoj :) Var borta 5 dagar om jag minns rätt. Men kändes rätt konstigt att sitta och dricka alkohol med läraren, haha! :D

Jag håller tummarna för att du får godkänt i matten :) Hur ligger du till i de andra kurserna, kommer du få godkänt i allt? :)

Hoppas du har haft en bra söndag!

#20 - - Viktoria - Mamma till William ♡:

Ja det hoppas jag också att det är :)

#21 - - Jessy:

Ja det blev hon! :) Tack så mycket!
Woho, va roligt! :D

#22 - - SofiaMaria:

Skorna var jättefina! :)
Sv. Du är så välkommen att handla när du vill även om shoppen inte är öppen :)

#23 - - Emme:

Klänningen är sjukt snygg!

#24 - - Anita:

Fin klänning !