Grattis Jessica på mors dag ♥

(Bild tagen från Google)
 
Grattis kära mor på mors dag. Idag hade jag gärna velat göra något större, som förra året,
men likt som med fars dag så är det någon annan som har planerat större och då kan jag
tyvärr inte direkt fullfölja det jag hade velat göra, tyvärr. Men nästa år får vi hoppas på det!
 
Annars önskar jag dig, mamma, en jätte fin dag och en dag att bara kunna koppla av och ta
emot beröm för det är du värd! Jag älskar dig väldigt mycket och du är en person att se upp till!
 
Jag älskar dig 
#1 - - Jasmine:

sv:
nej det är bara jag för jag åker iväg imorgon :P
jodå! =)

#2 - - Anonym:

grattis till alla mammor :D

#3 - - Ida Lindborg ♡:

Vilket fint inlägg! :')

#4 - - Cajsa Lindahl:

haha jo men jag hade gärna fast sol istället...idag är det ju också skitväder. :( Orkar inte med det! vill ha SOOOOL!!!

#5 - - hanna:

ha en bra söndag fina du :D

#6 - - Petra:

aha okej trodde du menade helt annat

#7 - - Petra:

sv okej :D

#8 - - Netti:

Åh vad fint skrivet :-D

#9 - - Jessy:

Åh va fint skrivit!

SV; Ja det tycker jag verkligen att ni borde ta och göra! :D