Månadens avslutande - mars månad ♥

 
 
1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Lärorik, trevlig och kärleksfull.
 
2. Vad har varit det bästa på denna månad?
- Jag har fått klippa mig.
- Då Niclas kom hem ifrån Arvidsjaur.
- Då mina föräldrar kom hem ifrån Sälen.
- Fått bra resultat på matematik provet kapitel 2.
- Bra resultat från gymnasiearbetet jag kämpat som en sate med!
 
 
3. Vad har varit det sämsta denna månad?
- Det var då Niclas åkte iväg till Arvidsjaur, det tyckte jag var oerhört tråkigt och jobbigt...
 
4. Bästa köpet denna månad?
- Mina nya underkläder.
- Min nya klänning jag fick testa igår som jag gillar mycket.
- Gökboet boken som endast kostade 49 kr med frakt och allt!
 
5. Sämsta köpet denna månad?
- Jag kan inte komma på något jag är missnöjd med denna månad faktiskt.
 
6. Vad är det bästa du har fått denna månad?
- En jeansskjorta utav mamma, orange rosor ifrån föräldrarna samt orange örngott.
- Maria nila oljan som jag är jätte nöjd utav från föräldrarna.
 
7. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
- Jag är nöjd över månaden i lag måste jag få säga, så otroligt svårt att svara på frågan!
 
8. Vilken eller vilka böcker har du läst denna månad?
- Jag har läst kråkflickan och påbörjat läsa gökboet.
(http://knaset.blogg.se/2015/march/krakflickan-av-eriksson-och-axlander-sundqvist.html#comment)
 
9. Vilka biobesök har du varit på denna månad?
- Inga faktiskt, men det ska det bli ändring på. Vill se t.ex. in too the woods med Jhonny Depp i april!
 
10. Bästa outfiten denna månad?
 
11. Lägg upp de bästa bilderna du tagit denna månad.
 
 
 
 
 
#1 - - Nathalie Tegelstam:

Så roligt att läsa, intressant inlägg verkligen :)
- ja absolut får du det! kram

#2 - - Caroline - Mammalivet på Gran Canaria:

Jag han bli 19 innan jag fick honom, så super ung var jag inte :)
Kram

#3 - - Mia Forsberg:

Ja så gott med torsk, älskar det! :)

Kul att läsa din sånhär lista, jag har ju också gjort den så den publicerades idag under dagen :) Vilka fina outfits du hade!

Ja jag älskar att göra utmaningar/listor så ser framemot att göra den du utmanade mig i. Har du fler utmaningar som du gör får du gärna skicka vidare utmaningen till mig ;)

#4 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vilken kul liten lista:) Låter som en väldigt bra månad. Så fina rosorna var som du fick:)

#5 - - jossan:

Åh va sött linne på andra bilden! :D

sv: Nej men smaken är ju som baken hihi :D Jag tycker iallafall att den är riktigt fin :)

#6 - - Jessy:

Ja det var det :) Ja haha! Min pappa fyller år imorgon faktiskt haha, men honom kommer jag inte hinna träffa innan fredag och då ska vi fira min minsta lilla syster!

#7 - - Ll:

roligt att läsa!:D

#8 - - Viktoria - Gravidblogg:

Tack så mycket fina du :) ja det är skönt att h*n fixerat sig nu, det närmar sig verkligen :)

Vilken rolig lista, skoj att göra den efter varje månad ju :)
Kramar

#9 - - Linda:

ja jag vill verkligen ha den.!

#10 - - Celine:

Åh vill också se gräset!

#11 - - Nathalie Tegelstam:

- hm.. svårt att säga faktiskt men tror de skulle funka. Blazern är jättefin! kram

#12 - - linah:

älskar att läsa sånthär:)
alltid kul att få veta mer om bloggaren man följer<3

#13 - - Ellen:

Så kul med dessa återblickar :)