30 mars - måndag ♥

 
Självklart är bilden inte tagen idag, utan för ca tre veckor sedan. Men alltid fint att se solen gå ned,
då vi inte fått se solen framme på ett tag. Lite i lördags, men tyvärr tog jag inte tillfället i akt dumt nog.
 
Men hade enbart en lektion idag, då jag gjorde psykiatri provet. Provet  ingick i hur jag skulle 
behandla personer som har olika ångesttillstånd, deprimerade människor samt bipolära personer
samt psykoser där schizofreni är en utav dessa. Hoppas att jag klarade provet och det är jag nästan
säker på. Sedan åkte jag hem tillsammans med killen och bara tagit det lugnt. Hade tänkt shoppa
men en viss bror hade tagit bilen tyvärr så det gick åt skogen tyvärr. Förhoppningsvis någon 
annan dag kan vi ta oss iväg, möjligtvis kanske på torsdag eller något. Hoppas! Ha en fortsatt
trevlig kväll och hoppas att ni har haft en otroligt bra start på veckan och en bra dag!
 
Imorgon ska jag på operationsteater, så himla häftigt och jag är taggad! Woop woop! ^^,
 
Kram 
#1 - - Petra:

sv mm det är lite otäckt få hoppas jag inte bli sjuk nu innan påsk

#2 - - Nathalie Tegelstam:

Mysig bild, om solen ändå kunde titta fram imorgon! Haha :) kram

#3 - - Petra:

Nä få hoppas det försvinner snart

#4 - - Petra:

Mm nä den har varit dålig sj?

#5 - - NICOLE:

Provet gick säkert galant :)
SV: ja men eller hur :) Det är ju roligt med frågor :D Dina kommer upp imorgon när jag jobbar!
tack snälla :) Kram

#6 - - JoJo:

så fin bild även fast den inte är nytagen :)

sv; ja jag ska självklart göra den en dag när jag har lite mer tid att svara på frågorna! :D

hahaha ja tänk hur det kan bli ibland xD man tror att man har köpt ett visst par så visar det sig att dom ser helt annorlunda ut när man kommer hem. snacka om fail xD jo men jag tycker dom är snygga också dom jag har på bilderna, men dom var ju ändå inte som jag hade föreställt mig xD

ja men precis, du är ung och hinner skaffa nya vänner :) du kanske får nya vänner när du börjar jobba eller vad som helst :) men va? fan vad löjligt av henne. ett hej kan man väl säga i alla fall tycker jag xD

ja jag håller med. får man peppning och stöd under träningen så tar man ju i lite extra :) hemma så har jag en crosstrainer som jag tränar på och sen gör jag även lättare styrke/kroppsövningar på min yogamatta :) cirkelträning är att man går runt på olika stationer och gör olika styrke och kroppsövningar, vi gör dessa övningar i 45 sekunder, vilar 20 och sen går till nästa station. så gör vi fyra varv innan vi är klara :)

hahaha jag fick en bild framför mig nu hur du håller b&j-burken nära dig och äter ur den och inte låter någon annan komma i närheten utan den. x'D hahahah!

härligt att höra! min vecka har också startat bra tack! :)
kram <3

#7 - - Kimmey:

Fin bild :)

#8 - - Petra:

inget jag vill gå in på

härligt att höra

#9 - - Viktoria - Gravidblogg:

Hoppas att du får en kanon fin Tisdag :) kramar

#10 - - Anonym:

Sv: håller tummarna hehe :)

#11 - - Malin Lindgren:

Vad skönt att du bara hade en lektion :D

#12 - - Elin:

Fin bild, så skönt att det går mot fler soltimmar :)

#13 - - Jessy:

Jo det känns bättre idag, ska snart iväg på en lektion sen kolla lite presenter. Är fyra i min familj + pojkvän som fyller år nu snart så haha :D

#14 - - Mikaela:

Vilken underbar bild :)