Om den 28 och 29 juni - söndag och måndag ♥

Söndags:
Igår var jag ute tillsammans med Niclas och hans vänner från 18.00 till 00.00. Vi hade det
väldigt trevligt, vi alla åtta som vi då var. Vi var bjudna på grillning så vi åkte dit till 18.00 och
gick igenom min gamla grundskola. Det var trevligt att vara där, då jag inte har satt min fot där
sen jag var ungefärligt 12 år gammal. Bästa skolan jag någonsin gått i faktiskt! Aja, vi grillade
med Niclas kompisar då en av kompisarnas pappa grillade åt oss. Det var riktigt gott! Vi kollade
även på jackass tre och skrattade gott innan vi tog en promenad ute. Det var rätt sent, tio eller
så och jag blev genast myggbiten. Jag ångar mig så himla mycket nu att jag inte har tagit mina
mediciner. Nu sitter jag med svullna ben som både gör ont och kliar. Riktigt obehagligt! Men vi
hade en väldigt trevlig söndags kväll tillsammans. Skönt att även komma hem och sova också!
 
Måndag:
Idag så har det inte varit vilken dag som helst utan det har varit min mammas dag. Idag har min
mamma blivit 45 år gammal. Nja, inte gammalt, men hon har blivit ett år äldre som varje år tyvärr hihi.
Det firades med att jag åkte till centrum med mina små kusiner och köpte present till henne och 
umgicks med dem en stund under dagen. Sedan då mamma kom hem umgicks jag med henne och
mös i uterummet. Då alla var hemma från jobb och sådant åkte vi alla fem till O'learys i Tyresö och åt
middag. Riktigt god middag var det! Första gången vi var där så jag är riktigt nöjd! 
 
Sedan så drog vi oss hemåt runt halv nio för att fortsätta födelsedagen hemma. Blev tårta på det
och sedan present öppning. Hon fick Hugo boss parfym, body lotion från rituals och en hemma gjord
nyckelring av fimolera. Hon blev riktigt nöjd och det gjorde mig riktigt glad! Här kommer lite bilder under
dagen och resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt. Alla mina serier är slut så ska hitta någon ny!
 
Kram ♥
 
 
Presenterna hon fick dyker upp imorgon! ♥
#1 - - Vanessa andersson:

åh så massa gott :D

#2 - - N:

Låter som bra dagar :D

#3 - - Kimmey :):

Låter som bra dagar :)

#4 - - Henrik Olsson:

Det där ser inte helt fel ut :)

#5 - - VERONICA - fashion blog:

Gud så härligt och så härliga bilder. Kramar fina du, ha en gryym dag!

#6 - - Netti:

Det låter som härliga dagar och vad mysigt med kalas :-D

#7 - - NICOLE:

Härliga bilder, och det låter som du haft det bra :) Minus betten såklart :)
SV: Jaa det var en himla lycka kan jag lova :D
Japp precis, det blir så långt men även för att jag jobbade. Han jobbade dygn fredag och söndag så han kunde komma hem lördagen men då jobbade jag heldag så det var liksom ingen idé :)
Ja just nu minns jag att du berättat om hennes yrke. Tyckte det såg ut som hon hade en sån typ sköterskatröja på sig på bilden men jag kan ha sett fel ju =D

Bra att du har N så han kan hjälpa dig =) Så hoppas vi att det går över snart!

#8 - - NICOLE:

SV Tack snälla du!=)
Vad roligt det låter, hoppas ni får det bra :) Jag har en jobbdag till, sen har jag och Henrik en ledig dag och den längtar jag till :)

Du får börja ha med dig medicinen för man vet ju aldrig när den behövs riktigt :)

Ja men precis :) Tack snälla det ska jag ha :D

#9 - - Cajsa Lindahl:

jo....
hoppas du får en bra tisdag, trots att vädret inte ser så bra ut. :P

#10 - - Christina:

Vilka mysiga dagar :) Maten och tårtan såg väldigt gott ut :)

#11 - - Cajsa Lindahl:

Ja, låt oss hoppas det. :P

#12 - - Cajsa Lindahl:

hehe jo. :) men jag vet inte vad det var....ena stunden var det kokhett och underbart och andra stunden va det kallt. :/ men gillade söndagens värme för den va i alla fall samma hela tiden. ;-) hehe

#13 - - Christina:

SV: 1. Tror det heter en spegellös systemkamera, eller en hybridkamera. 2. Jag betalade 3990 NOK för den hos Netonnet. Så den är nog lite dyrare i SEK.

#14 - - Cajsa Lindahl:

Åh, ja hoppas att det blir det! :D

#15 - - natalia:

Gud vad mysigt :D