Månadens avslutande - juni månad ♥

 
1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
- Mysig, rolig och underbar!
 
2. Vad har varit det bästa på denna månad?
- Jag har tagit studenten, whoho!
- Min kille blev 19 år och ett mini firande här hemma.
- Träffat släktingar och umgåtts med dem på midsommar,
studentfirandet och på mammas kalas/grillfest i lördags.
- Träffat mormor och morfar väldigt mycket denna månad!
- Firat mammas 45 års dag!
- Klippt av mig hälften av håret. Kan inte bli mer än nöjd!
- Börjat med en ny hobby - fixa och dona med fimolera.
- Mysiga kvällar, nätter, morgon och dagar tillsammans med
världens finaste pojkvän ♥
 
3. Vad har varit det sämsta denna månad?
 
- Det har inte varit sämst att umgås med Niclas vänner men just
den dagen, i söndags blev jag riktigt myggbiten och är allergisk
och har då svullnat upp på alla möjliga ställen på benen. Det gör
ont och inatt hade jag väldigt svårt att kunna sova. Det är nog
det sämsta med denna månad och att jag inte tagit medicin...
 
4. Bästa köpet denna månad?
- Mammas födelsedags present och fimolera.
- Alla Niclas presenter: silverkedja och parfymer.
- Tvålar till mig och min älskade kille.
 
5. Sämsta köpet denna månad?
- Inget jag kan komma på just nu. Brukar nuförtiden tänka efter vad jag köper.
 
6. Vad är det bästa du fått denna månad?
- Kläder - jeansshorts, orange klänning, shortsdress, kjolar och pyjamas.
- Alla studentpresenter jag fick den 5 juni. Är oerhört nöjd över varje sak.
- Fimolerat + tillbehör som jag fick utav mina föräldrar.
 
 
7. Vad är det bästa du gett bort till någon denna månad?
- Jag köpte två piké tröjor till Niclas - svart/grön & vit/blå.
- Jag har gjort fimolera saker som jag gett bort, t.ex. mammas present.
- Mammas och Niclas presenter denna månad är jag också nöjd med.
- Alla kläder som jag egentligen skulle sälja på bloppis, gav jag bort
till mina kära kusiner som riktigt uppskattar det. Så det gjorde jag även!
 
8. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad?
Jag skulle gärna vilja göra något tillsammans med Niclas, någon semester av något slag.
- Jag skulle vilja bada och sola lite mera. Få lite färg på kroppen.
- Köra mera bil.
- Gå på bio eller bowla. Jag har varit sugen på det i en månad, men aldrig skett..
 
9. Vilken eller vilka böcker har du läst denna månad?
Jag läser ''kaffe med rån'' som är super bra!
 
10. Vilka biobesök har du varit på denna månad?
Inga tyvärr. Men förhoppningsvis nästa månad, alltså nu i juli!
 
11. Bästa outfiten denna månad?
Tror det blir denna. Ledigt klädd samtidigt som det är smått uppklätt.
 
12. Hur ser designen ut för denna månad?
 
 
#1 - - Sofia:

verkar som en bra månad!

#2 - - N:

Kul att sammanfatta månaden, bra idé :D

#3 - - Life of Johanna:

Ja det var trevligt och träffa både mor och mormor, alltid skönt, man blir aldrig för gammal för det :)

#4 - - Erica:

Har inte blivit något biobesök för mig heller den här månaden, hade bokat in lite halvt två gånger men det blev uppskjutet. :3 Vilka filmer vill du se som går på bio nu? :)

#5 - - Cajsa Lindahl:

Hehe jo samma här men det va ganska skönt i luften ändå så jag har varit ute på äventyr nu. ;-)

#6 - - Henrik Olsson:

Jag ser i alla fall fram emot nästa månad - för den måste bli varmare! :)

#7 - - Cajsa Lindahl:

hihi ok, ja du får göra så! :D jag ska snart till en kompis tror jag nog. ska göra lite middag först bara.

#8 - - Cajsa Lindahl:

Vad kul att du är med! :D Du är nu registrerad i tävlingen! :) Om du vill fortsätta kommentera min blogg så hoppa över detta inlägg så att du inte riskerar att bli kickad från tävlingen. :) Kommer vara stenhård jämfört med vad jag brukar så att det blir rätt i lottningen sen. Kram!

#9 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Kul att läsa! :)

#10 - - Cajsa Lindahl:

hehe ja. :) jag ska se om jag kanske ska ha en till tävling efter denna där man kan vinna lite saker från body shop men jag vet inte än.

#11 - - natalia:

Tänkte tipsa om att jag har en giveaway på bloggen, ber så hemskt mycket om ursäkt om du inte gillar sånna kommentarer. Säg då till så jag inte gör misstaget att skicka mer sånna i framtiden.

Hoppas du får en toppen kväll!
Kramar!

Ps. Sorry om du fått kommentaren fler än en gång.

#12 - - natalia:

Alltid lika roligt att läsa :D

#13 - - sara:

Kul att läsa! :D

#14 - - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Låter som en bra månad!

#15 - - Petra:

fy vad denna månaden har gått fort,

sv japp

#16 - - Emelie Andersson :

Sv: ja det är alltid roligt att få med sig lite nytt hem :)

#17 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Jätteroligt inlägg! :)

#18 - - Boel:

Härlig lista :D

#19 - - NICOLE:

Rolig lista :) Tänk att det redan är juli imorgon!
SV: Ja det ska vi nog allt göra! Skulle verkligen behöva shoppa lite haha, har en del saker jag måste handla hem lite :)
Jaha men vad konstigt egetnligen, man vill ju inte ta preparat i onödan och man kan ju inte riktigt veta när man ska bort/om man ska iväg eller så om det sker spontant :)