30 juni - tisdag ♥

 
Sista juni är det idag, jag kan inte förstå hur snabbt månaderna har gått 2015. Kändes som om det
nyss var nyår. Känns inte alls som om det var sju månader sedan då jag tog detta kort här ovanför.
Tiden går verkligen fort om man har roligt!
 
Idag har jag haft en lugn dag hemma med mig själv då alla i familjen har arbetat. Vid halv sex kom
Niclas och hans pappa och hämtade mig och tillsammans åkte vi till mio och hämtade upp pappans
nya soffa. Riktigt skön och stor! I ett år och sex månader har vi haft en hålig soffa, så det var skönt att
äntligen få sitta i en hel och ny och fräsch! Jätte fin är den och älskar doften av nya möbler.
Bara jag som tycker det?
 
Annars blev det pizza till middag och jobbig kväll med myggbetten då dem kliat och stuckits och
liknande och jag har inte riktigt kunnat göra något åt det. Ligger nu i sängen med kylbalsam, men känner
inte att det hjälper. Det är riktigt jobbigt. Jag önskar det fanns magi, tog bort all smärta och myggbett.
Så blir en lugn kväll och förhoppningsvis en skön natt. Haft det jobbigt inatt då jag vaknade varannan
timme (eller mindre) med att jag hade jäkligt ont. Så natten till idag har varit hemsk, så bättre natt idag!
 
Hoppas att er sista juni har varit bra idag!
 
Kram ♥
#1 - - Jasmine:

sv:
nä första gången blir på torsdag:)
görs?

#2 - - Ida Lindborg ♡:

åh låter som en härlig dag :)
dock ej kul med myggbett...

#3 - - N:

Ja månaderna går verkligen snabbt!

#4 - - JoJo:

är verkligen sjukt hur snabbt tiden går. :/ vart tog juni vägen liksom? vad fin din nya design är vännen! :D och ugglorna hänger med än ser jag! superbra! hehe! :)

sv; jo men det har du ju rätt i, hellre att det tar kanske lite tid än att det aldrig händer. du ska se att du kommer bli mer spontan du med, jag tror på dig! :)
jag förstår vad du menar, tror tyvärr att killar har lite svårare än oss tjejer att ens partner ska vara med och hänga, men är ju superbra att du är accepterad av dom nu :) har ingen annan av hans vänner flickvän nu heller?
men vad gulligt av honom att fråga om du vill lära dig åka longboard, det tycker jag absolut att du ska lära dig så du kan åka med dom! gulligt av honom! :D
den låten med avicii är bra, gillar hans musik! :D
hoppas du hade en bra tisdag. hade ni också fint väder igår? :D
kram <3

#5 - - Liene Svärd:

sv: Det var intressant, fast jag blir trött av att gå på muséeum. Ångrar dock inte att jag har bilderna nu :D

Bra med ny soffa! speciellt om den förra varit sliten och hålig.

#6 - - Emelie Andersson :

Så fin bild! :)

Sv: tack så mycket, vad glad jag blir :D

#7 - - Cajsa Lindahl:

snyggt med gult! :D

sv. hehe jo det vet jag ju att du gör. ;-) men måste som sagt kolla in fraktpris och så först innan jag bestämmer mig för hur jag gör... :P

#8 - - Cajsa Lindahl:

ja, just nu är det ju 1 på 20 ungefär. Jag slänger in alla e-mailadresser i ett program som slumpvis väljer ut en. Du har ju större chans att vinna om du deltar. ;-) Deltar man inte missar man ju chansen att kunna vinna.. ;-)

#9 - - Cajsa Lindahl:

aja men då så. :)
Om du vinner kommer du att få en kod som ger dig en gratis order. Så du beställer som vanligt, skriver in koden och det blir gratis.